Gå til innhold

Fjerne utleie sperre på n64 maskin


Anbefalte innlegg

En jeg kjenner eide for noen år siden en kiosk som hadde en n64 maskin stående der. Denne hadde en mekanisme som man måtte putte penger på for at den skulle gå.

Nå lurer han på om jeg kunne se om det var mulig å fjerne denne sperra, den har et løst kretskort med 2stk relèer på og noe elektronikk som tydligvis styrer strømmen til maskinen.

Ut fra dette kortet går det en phono kabel med 3ledere som går ut av maskinen og skal tydligvis kobles til denne "maskinen" som tar imot myntene.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Og for de som lurer er ikke dette noe tyvegods!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres litt hjemmesnekret ut (altså enten gjort av en privatperson eller en bedrift som modifiserte dem),

Godt mulig det bare er å fjerne disse greiene og koble inngangen til utgangen uten å gå via disse relene (bare pass på at man da kobler rett). Ellers har jeg ikke så god peiling på hvordan N64 er bygd, vil kanskje nesten tro det er lettere å få hjelp til dette i elektronikk forumet da dette høres ut som en spesialtilpasning. Uansett vanskelig å si noe mer spesifikt sålenge man ikke vet mer....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Om det er til hjelp er jeg villig til å bytte min vanlige N64 mot den ;)

8828788[/snapback]

 

Hva skal du med den da? Hvorfor samler du på sånne? :)

8860289[/snapback]

 

Som sagt så (1) samler jeg, og (2) det ikke er så altfor mange utleiekonsoller igjen i Norge (mange som blir kastet bl.a.), og det er jo en bit spillhistorie :p (3) Har i tillegg 5 vanlige N64-maskiner, og er mer enn villig til å bytte om du vil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...