Gå til innhold

Ny PSU, men hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
basert?

kopiert?

tror desverre ikke at kan måle seg med ocz...

vil nok uansett velge 700W istedet for 620W

8736897[/snapback]

 

Det er ikke OCZ som har produsert den PSUen heller. ;) Det er det noen andre som har gjort. Om du gjetter når du sier at A ikke kan måle seg med B, så er det bedre om du har noe å backe opp uttalelsene med. Corsair har ikke fått noe annet enn skryt, det er kraftige PSUer. Men om man velger OCZ eller Corsair blir man nok like fornøyd. Jeg er kjempefornøyd med min Corsair, den blir jeg nok sittende på en god stund.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

minst mulig psu tenker du på?

noen liker kanskje å sløse penger, men ikke alle vil kalle dette her sløsing av penger!

minst mulig psu vil gjøre at man ikke får et så stabilt system som man hadde tenkt å ha...og så tenker jeg ikke bare på at jeg skal ha ett 8800GTX, men kanskje noe som er enda kraftigere i fremtiden!

Lenke til kommentar

Jeg tenker på minst mulig PSU som vil gi 100% stabililitet. Ellers er den underdimensjonert.

 

og så tenker jeg ikke bare på at jeg skal ha ett 8800GTX, men kanskje noe som er enda kraftigere i fremtiden!

8756715[/snapback]

Og det sier du nå! Hvordan skal vi kunne gi gode anbefalinger når du gir så ufullstendig informasjon? :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...