Kuldesjokk Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hei. Snakket med en fyr som har en del erfaring fra WoW, han påstod at enkelte classer slet noe sykt med å få seg raid guild. Er det noe hold i disse påstandene og hvilke classes snakker vi?
Vorpal Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Etter min erfaring har rogues og hunters en del problemer med å få guilds
Liquid Crystal Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 De fleste classer er like brukbare, greia er at det er få som vet hvordan man bruker dem ordentlig i et raid. Og siden ingen gidder å ha dem med av den grunn lærer de seg heller ikke å spille =/
DisplayName123 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Hunters er vel de med mest problemer, når det gjelder det å skaffe seg raid guild vil jeg tro.
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Mye fordi mange hunters og rogues ikke aner hvordan man gjør dps.
dnthalhuk Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Rogue og hunter sliter alltid. Hvis du vil ha group/guild uansett roll Paladin/Priest/Druid, men ikke forvent å få gjøre skade endgame. Du blir hovedsaklig healer. Hvis du vil gjøre skade i endgame gå for enten Warlock, Mage, Rogue eller Hunter. Warrior, Shaman kan og være damagedealere, men hovedsaklig vil du tanke eller heale.
Rostad Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Syns det utrolig bra og ha med en hunter til misdirect jeg da men.
likferd Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Både shadowpriest og shaman har blitt betraktelig bedre i de "alternative" rollene som damagedealer i det siste, selv om de ble smånerfet i siste patch. Paladin har fallt litt igjennom, siden de gjør middelmådig damage, og stort sett ikke har gearmuligheter eller HP til å tanke raidbosser. Nå ble healingen også nerfet så jah De klassene det er mest mangel på, er vel tanks (warriors som er villig til å være protection), eventuelt feral druid, og ymse healere. Druid er vel ganske "safe bet" siden de kan gjøre omtrent alt.
Kuldesjokk Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Men er det mulig å få seg raid guild som rogue? Vil jo selvfølgelig prøve å lære meg hvordan jeg gjør mest mulig dps og slikt....
Lycantrophe Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Se litt på realmfora, (hvis du er villig til å transferre) det er garantert noen der ute som trenger melee physical dps.
Kuldesjokk Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Tenkte jeg skulle starte horde fra scratch den helgen her sammen med en kompis, greit å forhøre seg litt før man begynner. Blir Grim Batol sammen med Kandalf eller Ventue co. Satser på at når raidingen kommer så får jeg med meg kompisen min på char transfer om nødvendig. Takker for hjelpen
Stoop kid Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Er snakk om tilbud og etterspørsel, ikke nødvendigvis hva guilds vil ha med og ikke ha med. De fleste guilds jeg har vært med i/kjenner til sliter med å få folk nok online i større grad enn vanskelighetsgraden i PvE. Endret 24. mai 2007 av Quicko
dnthalhuk Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Men er det mulig å få seg raid guild som rogue? Vil jo selvfølgelig prøve å lære meg hvordan jeg gjør mest mulig dps og slikt.... 8695733[/snapback] Så lenge du står på og ordner deg godt gear (beste pre raid instancer og det som trengs av resistance gear) og kontakter så får du nok en guild med rogue.
SilverCRX Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 De fleste seriøste raid guilds vil nok finne plass til deg bare du er god til å spille klassen din. Forskjellen i dps er langt større fra (god spiller - dårlig spiller) enn fra (klasse a - klasse b).
Kuldesjokk Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Takker for svarene Da kan jeg trygt velge den classen jeg vil. Får pløye gjennom 70 leveler fort som rakkern nå da
Heart Break Kid Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Takker for svarene Da kan jeg trygt velge den classen jeg vil.Får pløye gjennom 70 leveler fort som rakkern nå da 8696823[/snapback] Vil fortsatt anbefale healer. De trengs alltid.
Kuldesjokk Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Problemer med healer er at jeg enda ikke har funnet en class jeg liker Er litt for glad i å bytte ut våpen med mest mulig dps for hele tiden å være på hugget
Faber Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 er ikke bare å pløye igjennom 70lvls. du må jo grinde rep også:O samt grinde gear. jauda, grinde mats for pots? jauda, grinde penger for repairs, jauda. grinde til flying mount. yessda, å så skaffe guild. jepps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå