Gå til innhold

Identifisere gitar effekt pedaler


Speedy501

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Ikkje sei at du skal handle inn alt dette òg?

8687094[/snapback]

 

Jaja.....

Ikke lett å vite hva en skal kjøpe, så jeg tok likeså godt å kjøpte følgende på eBay:

 

Maxon AD-999

SansAmp GT2

Boss DD-3

Boss GE-7

+ power supply til dette.

 

Har forresten identifisert 1 pedal til:

Menatone Howie (noen som vet hvor jeg får fatt i den?)

 

Men så kommer spørsmålet:

 

Den sorte pedalen er en Boss FV-300H eller FV-300L ?

 

Er det best med pedalen til slutt i rekken? Isåfall er det vel greit med en L ettersom jeg forstår. En annen ting er at jeg kunne ikke finne FV-300H på Boss sin hjemmeside lenger. Ei heller på eBay.

 

Er det bare tut og kjør med en FV-300L da?

 

:cool:

 

(Jada...er litt gal, men penger er til for å brukes :) )

Endret av Speedy501
Lenke til kommentar

Kva i heitaste helsike skal du med ein gammal utdatert volumpedal som garantert eter opp signalet ditt og 2 middelmådige delaypedalar? Boss har evl kome med ein betre EQ òg trur eg. Anbefaler å tenke litt igjennom kva du kjøper. Berre ein eller ingen pedalar av desse som har True Bypass, du kjem til å sitte igjen med null signal i til ampen.

 

"Obligatoriske" pedalar er ein drivepedal, ein god analog delay og reverb, pluss ein god wah. Men først bør ein vel kasnkje tenke på å lære seg å spele gitar. Du får ikkje automatisk god lyd sjølv om du har samme pedalar som helten din. I tillegg tykkjer eg det er dumt å gå inn for å kopiere andre. Kvar kjem ein med det?

 

Beklagar om eg virkar litt krass her no, men desse innkjøpa er imho. heilt meiningslause. Hadde gjort litt research og prøvd rundt og kjøpt heilt andre ting hadde eg vore deg.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Kva i heitaste helsike skal du med ein gammal utdatert volumpedal som garantert eter opp signalet ditt og 2 middelmådige delaypedalar? Boss har evl kome med ein betre EQ òg trur eg. Anbefaler å tenke litt igjennom kva du kjøper. Berre ein eller ingen pedalar av desse som har True Bypass, du kjem til å sitte igjen med null signal i til ampen.

 

8844948[/snapback]

 

Takk for svar.......NOT!

Fikk ikke svar på mitt spørsmål.

Har faktisk lest en del, men er ikke alt du kan lese deg til, men som du faktisk må prøve deg fram til.

Noen erfaringer er kanskje mer dyrkjøpt enn andre, men da får jeg nok pengene igjen (nesten) :)

 

Kjøpte faktisk 2 bøker på Amazon ang. gitar effekter. Der fulgte det med 2 CD'er med eksempler i tillegg. De kommer alle med tilbakeblikk, og anbefalinger om det som har vært tilgjenngelig lenge.

 

 

Så er faktisk spørsmålet om en skal kjøre analog eller digitalt......

 

Å kopiere pedal oppsett synes jeg er helt grei start. Så får man noe å bygge videre på. Tror IKKE jeg er alene om det!

 

Så hvilke volum/expression pedal vil du anbefale??

Endret av Speedy501
Lenke til kommentar

Ernieball, uten tvil.

Desidert minst signaltap.

 

Hadde ikkje heller vore ein idè å oppgradere ampen din istedet for å handle inn effekter for tusenvis av kroner? Den kjem utvilsomt til å bremse deg ned.

 

Og bøker trur eg desverre ikkje er greia om ein skal halde seg oppdatert på effektfronten. Trur neppe dei er heilt nøytrale for å sei det slik. Heller har dei tvilsomt tatt for seg forskjellige mindre boutique-fabrikantar som utvilsomt lagar dei beste og mest pålitelege pedalane på marknaden. Boss-pedalar frå 90-talet er liksom ikkje akkurat top-notch. OD-1 med sølvskrue fra tidleg 80-tal er vel stort sett den einaste gongen dei har truffe spikaren på hovudet, pluss CE-1 chorusen. Surf rundt på forskjellige gitarforum, leit etter små nisjefabrikantar osv. Det er då du gjer gullkjøpa. Beklagar å seie det, men den effektriggen der er nok temmeleg "utdatert" om ein kan seie det på den måten.

Ta dette berre som rådgjevande ord frå ein effektnerd. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alt eg seier er at det fins betre måtar fordele pengane på.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Ernieball, uten tvil.

Desidert minst signaltap.

 

Hadde ikkje heller vore ein idè å oppgradere ampen din istedet for å handle inn effekter for tusenvis av kroner? Den kjem utvilsomt til å bremse deg ned.

8845637[/snapback]

 

Ernieball what?

Er jo en del modeller....

 

Jau...Ampen var jo billig, og OD2 vrenger fælt....

Akustisk sim og clean er jo helt greit.

 

Men intill videre venter jeg. Pr idag har jeg INGEN pedaler...så bytter ikke toppen før de er i hus.

Lenke til kommentar

Kjem an på det, om du vil ha stereo eller mono osv. Omtrent alle trenge berre mono så lenge ein køyrer med ein amp, eg brukar sjølv Jr, og er godt fornøyd med den. Jevn og fin responskurve og null støy.

 

 

Men eg skjønnar ikkje heilt tankegangen din her heller.

Ville det ikkje vore betre å forklare kva du er ute etter og komme med eit budsjett, så få litt hjelp til å setje saman ein kanon effektrigg? Dei fleste effektane der kjem garantert til å bli bytta ut snart uansett. Betre å starte med nokre få kvalitetspedalar enn ein haug sånn midt på treet.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

ErnieBall 6180 er passive

6181 er aktive instrument.

 

Da er vi tilbake til start!

 

Da var spørsmålet H eller L...nå er det Aktiv eller Passiv!!

 

:)

 

Ikke alltid lett dette :cool:

 

(Pedaler er kjøpt og betalt og på vei :-) )

Endret av Speedy501
Lenke til kommentar

Dette står på Ernieball sin hjemmeside for pedaler....

 

Får litt dårlig vibber av det. Det står på første siden der de har produkt info om nye pedaler.......

 

Volume Pedal Repair Information

 

Q. Can I get my Ernie Ball volume pedal rebuilt/repaired? What is involved, and for what cost?

A. Yes, your Ernie Ball pedal can be rebuilt/repaired no matter how old or new. We replace the potentiometer, Kevlar cords, spring, feet, jacks, matting, bushings, and virtually everything except the outer casing. We even clean it for you! Lastly, we thoroughly test your pedal to ensure it once again works good as new!

 

If you wish to have your pedal rebuilt/repaired click here to download the pedal return form. Please be sure to completely fill out the form and send it in with your pedal and payment*.

 

Betyr det at de går lett istykker?

Endret av Speedy501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...