SirKenneth89 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Tenker på å kjøpe ratt til 360, men ikke hvilket jeg skal velge Tenker på ett av disse: XBOX 360 Ratt Nitro Racing Link: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24839&SiteId=no Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel Link: http://www.expert.no/default.asp?browser=IE Logitech Xbox 360 Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT Har noen spørsmål angående disse rattene til Xbox 360: Har alle disse tre force feedback og er trådløse? Må du sitte med et bord framfor deg til å feste rattet til, eller fester du det til beina? Hvilket av disse rattene er best og kan anbefales?? Støtter alle nåverende og kommende spill disse rattene?
Kjeksmestern Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 MS-rattet er favoritten blandt folket og er det eneste rattet som er trådløst og som støtter force feedback. Man må ikke sitte med et bord foran seg, man kan ha rattet i fanget. Feste rattet til beina? Legg det heller oppå lårene du Microsoft sitt eget ratt regnes som å være best Ser Expert kjører kampanje på rattet, 999,- er en veldig hyggelig pris. Du får også med PGR3 sammen med MS-rattet, hvis du ikke har det fra før av da.
SirKenneth89 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 (endret) MS-rattet er favoritten blandt folket og er det eneste rattet som er trådløst og som støtter force feedback. Man må ikke sitte med et bord foran seg, man kan ha rattet i fanget. Feste rattet til beina? Legg det heller oppå lårene du Microsoft sitt eget ratt regnes som å være best Ser Expert kjører kampanje på rattet, 999,- er en veldig hyggelig pris. Du får også med PGR3 sammen med MS-rattet, hvis du ikke har det fra før av da. 8684030[/snapback] Mente at rattet kunne festet oppå lårene, hehe :!: Hadde PGR3, men vil tro det er en helt annen opplevelse å spille med ratt! Noen som vet om Colin McRae: Dirt, Forza 2 eller PGR4 støtter ratt + force feedback?? Endret 23. mai 2007 av SirKenneth16
fettgnomen Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 MS-rattet er favoritten blandt folket og er det eneste rattet som er trådløst og som støtter force feedback. Man må ikke sitte med et bord foran seg, man kan ha rattet i fanget. Feste rattet til beina? Legg det heller oppå lårene du Microsoft sitt eget ratt regnes som å være best Ser Expert kjører kampanje på rattet, 999,- er en veldig hyggelig pris. Du får også med PGR3 sammen med MS-rattet, hvis du ikke har det fra før av da. 8684030[/snapback] Hvilken butikk er det dette tilbudet gjelder i? Jeg var på Expert i Sandvika i dag, og der koster ratter fremdeles 1299,-
Kjeksmestern Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Gjelder hvertfall Expert i Trondheim, fikk et reklamebilag sammen med avisen i går der rattet var priset til 999,-. Koster også 999,- på Expert.no.
Bruker-104685 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Fikk bladet idag microsoft-rattet til 999kr med Project Gotham 3 inkludert i prisen Ikke så verst det nei
Pixi Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Gjelder Expert i Moss også, så virker som det er landsdekkende... -Pixi
fettgnomen Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Da må jeg ned i mårra igjen for å sjekke.. Ett veldig godt tilbud nå før Forza kommer!
Mala Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet om Colin McRae: Dirt, Forza 2 eller PGR4 støtter ratt + force feedback?? 8684428[/snapback] Forza 2 støtter dette velødig bra, PGR3 har fått imlementert støtte i ettertid og er derfor ikkje så bra som i Forza 2. Så PGR4 vil eg tru støtte force feedback det også, noe annet ville vert løk syns eg. DiRT veit eg egentlig ikkje noe om, men demoen kommer i morra så vi får teste det
Pixi Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet om Colin McRae: Dirt, Forza 2 eller PGR4 støtter ratt + force feedback?? 8684428[/snapback] Forza 2 støtter dette velødig bra, PGR3 har fått imlementert støtte i ettertid og er derfor ikkje så bra som i Forza 2. Så PGR4 vil eg tru støtte force feedback det også, noe annet ville vert løk syns eg. DiRT veit eg egentlig ikkje noe om, men demoen kommer i morra så vi får teste det 8687209[/snapback] Kommer demoen i morra? Vet du når i morra? -Pixi
SirKenneth89 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Om det er en update som gjør at PGR3 funker med force-feedback? Eller er det bare de nye spillene du kan kjøpe i butikk nå som har innebygd force-feedback støtte?
Mala Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Kommer demoen i morra? Vet du når i morra? -Pixi 8687852[/snapback] Den er ute
anolop Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Gjelder hvertfall Expert i Trondheim, fikk et reklamebilag sammen med avisen i går der rattet var priset til 999,-. Koster også 999,- på Expert.no. 8685666[/snapback] Hvor i Trondheim da? Skal dit en tur i morra for en eksamen, så da kunne jeg ha kjøpt det
Kjeksmestern Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Gjelder hvertfall Expert i Trondheim, fikk et reklamebilag sammen med avisen i går der rattet var priset til 999,-. Koster også 999,- på Expert.no. 8685666[/snapback] Hvor i Trondheim da? Skal dit en tur i morra for en eksamen, så da kunne jeg ha kjøpt det 8689174[/snapback] Kom jo sammen med Adresseavisen så skulle tro det gjelder alle. Ville tatt turen innom en Expert Bonus butikk for å være "sikker." (Den på Tiller er Expert Bonus )
anolop Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Kom jo sammen med Adresseavisen så skulle tro det gjelder alle. Ville tatt turen innom en Expert Bonus butikk for å være "sikker." (Den på Tiller er Expert Bonus ) 8690338[/snapback] Har dårlig erfaring med den butikken, eller det vil si den daglige lederen som ikke ville gi meg mine rettigheter da mitt CD-spiller system ble ødelagt Makan til kødd! Men må vel sjekker Lefdal, SmartClub og Siba i nærheten først da, fo å se om de har noe fett stasj :!:
Kjeksmestern Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Lefdal har jo prisgaranti, ikke sant? Gå innom Expert og plukk med deg den reklameavisa og ta den med til Lefdal etterpå! Men jeg vet ikke helt om det er nok da, har aldri benyttet meg av den "garantien."
fettgnomen Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Da var rattet handlet inn og jeg er klar som ett egg! Som en liten bonus fikk jeg vite at jeg kommer opp i eksamen, noe som igjen vil si at jeg slutter på skolen den 8. juni.. Og tar jeg ikke helt feil så er det også slippdatoen for Forza 2. Nei, faen nå gleder jeg meg!
Bruker-104685 Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Fikk endelig skaffa rattet, skal hardtrenes med PGR3 før jeg får Forza 2, tok selvfølgelig Microsoft's sitt ratt
Pixi Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Fikk endelig skaffa rattet, skal hardtrenes med PGR3 før jeg får Forza 2, tok selvfølgelig Microsoft's sitt ratt 8694769[/snapback] Du må hardtrene med Forza2 demoen! -Pixi
Pixi Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Da var rattet handlet inn og jeg er klar som ett egg! Som en liten bonus fikk jeg vite at jeg kommer opp i eksamen, noe som igjen vil si at jeg slutter på skolen den 8. juni.. Og tar jeg ikke helt feil så er det også slippdatoen for Forza 2. Nei, faen nå gleder jeg meg! 8693813[/snapback] Stemmer bra med 8.Juni ja! Er samma med meg, skriftlig eksamen, dvs ferdig på skolen samme dag som Forza2 kommer ut:D -Pixi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå