Gå til innhold

Hjelp til å velge bærbar


Anbefalte innlegg

Hei trenger litt hjelp til og finne en bærbar pc, har tittet litt på disse 2 (og ja jeg har lest zepto trådent og asus tråden)

 

 

zepto znot 6224w

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...9124&plid=49124

 

(er det noen som forresten vet ca hvor lang leverings tid det er på denne?)

 

og denne Asus8sc

http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...productId=73275

 

Kravene mine er minum en c2d 1,8 og 1 gig ram. Maskinene skal brukes i forhold til skole/Reise/lab. Som lab så vil det være vmware med flere virtuelle maskiner som skal kunne kjøre samtidig (minum 3), vil også kanskje være noe spilling på den.

 

En av spm mine er om det er verdt og gå for en t7300 med 4 mb cache eller om 2mb vil holde, hvis også noen andre har noen godre forslag i prisklassen 10 - 13 så spytt ut, vil gjerne ha med erfaring fra hvor du har kjøpt den og hvis de har vært noe galt om hvor greit det var og få det fikset.

Endret av Darklight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tolmodig du!

8687941[/snapback]

 

 

reiser 22 juni og blir borte i 7 uker så yup.. min tålmodighet er virkelig en dyd, hmm det 13 k tilbudet er heller ikke ille ...ga meg litt og tenke på der uten os er helt greit da vista og xp allere er i havn.....

 

noen som har noen erfaring med leverings tid på netshop? snakket med de nå på telefonen og fikk beskjed om at de regnet med og ha de sendt ut til midten av juni? er det til og stole på?

Lenke til kommentar

Da har man bestil en zepto znote 6224w T7500, Geforce 8600M med 1 gig ram, 160 hd slientseek, ingen os. Får bare håpe at den akommer midten av juni som ble fortalt.

 

er det forresten vanlig at det tar litt tid før ordre historikken din kommer opp på netshop?

Endret av Darklight
Lenke til kommentar
Ville heller bestilt med to Gb ram, og en T7300 CPU. Det gir størst ytelseforskjell.

 

Ja. De skal først bekrefte ordren din før den blir registrert.

8691583[/snapback]

 

 

Joda vet at mer ram er vikitig men skal til singapore 22 juni og blir borte i 7 uker, lekte med tanken på og kjøpe laptoppen der men fant ut at akkuratt der var de veldig like på priser, men på løst hardware er det store forskjeller så blir nok litt mer ram på meg der mulig jeg bytter ut begge brikkene med 2 2-gig ram brikker vi får se =)

Lenke til kommentar
Jeg sjekket en del priser på hardware da jeg var i Singapore i fjor høst, og her er det helt klart lite å hente. I Malaysia kan man derimot komme bedre ut dersom man er god til å prute.

8691755[/snapback]

 

 

du må vite hvor du skal gå og handle, sim lim istedete for et shopping mall close to parliment husker ikke navnet akkuratt nå, er også greit hvis du har bodd der et par år =) men ja prisene i norge er ikke lenger så ille som de en gang var

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...