Gå til innhold

Den blir ikke noen ny gothic 3 patch!


Anbefalte innlegg

Den kan se meget mørkt ut for gothic 3. Piranha Bytes og JoWooD har brutt forhandlingene og skilt lag. Kan se ut som at JoWooD planlegger og lage gothic 4 for konsoll. Men etter den store skuffelsen med gothic 3 er det vel ikke så mange som ønsker å ta i gothic 4...?

 

Uansett, er fremdeles ikke helt sikkert att Piranha Bytes ikke lager ferdig patchen, men virker nå tvilsomt

 

http://www.worldofgothic.com/

 

http://www.rpgwatch.com/forums/showthread.php?t=1883

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig dårlig gjort å gi ut et så bugget spill for så å la vær å prøve å rette det opp :thumbdown:

8682035[/snapback]

 

De la slettes ikke være. De prøvde hardt, og kom med flere patcher (som for flere hjalp mye - men for andre ikke akkurat like mye), men grunnen til at den nye patchen ikke kommer har ingen ting med at de "ikke har lyst" lenger. JoWood nektet å finansiere den stor-patchen, så Piranha måtte punge ut med utgiftene selv. Til slutt ble Piranha, latterlig nok, dumpet.

Lenke til kommentar

Veldig dumt dette, får bare håpe at det ordner seg på en eller annen måte, JoWood må gjerne lage et spill til en konsoll men at de skal ditche PB blir for dumt.

Om den patchen ikke kommer ut får nok ikke jeg fullført spillet slik jeg ønsket :(

Lenke til kommentar

Det er uvisst kva som skjer...trur ikkje økonomien deira er spesielt solid for tida. Det som ville vore fint var om ein annan utgivar såg kva Jowood nettopp kasta bort, og snappa det opp.

 

Eg forstår bakgrunnen for at Jowood gjorde det dei gjorde. Piranha lovte å levere innan ei viss tid, noko dei ikkje klarte. Dei fekk utsettelsar, men når til slutt nok var nok og spelet vart gitt ut, var det fortsatt ikkje eigentleg ferdig. Eg forstår godt at Jowood ikkje er nøgde, men likevel, eg synest ikkje måten dei handterar det på er spesielt smart. Piranha er kanskje ikkje dei beste i verda til å lage spelmotorar...men dei ER dei beste i verda til å lage spelverder. Hadde eg vore Jowood, ville eg aldri i verda kasta bort ein slik fordel, men heller leita etter ein måte å kompensere for det som var mindre bra på.

 

Men, om eg var Jowood, ville eg heller ikkje pressa inn ein kundefiendtleg kopibeskyttelse som dobla lastetidene på eit spel som allereie hadde ytelsesproblem, so der er ting som tyder på at eg og Jowood ikkje tenker spesielt likt. :-/

 

Kay

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som likte Gothic 3.

Det var langt fra like bra som Gothic 1 og 2 , men det vae helt klart fjorårets beste Spill.

8705796[/snapback]

 

Jeg digget G3, greide å se vekk ifra mye av buggene selv hvor irriterende de var i håp om at det kom en patch snart. G3 var / er et bra spill.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som likte Gothic 3.

Det var langt fra like bra som Gothic 1 og 2 , men det vae helt klart fjorårets beste Spill.

8705796[/snapback]

 

Gothic 3 likte jeg godt, men det var veldig mye jeg mislikte også. 2006 hadde ikke så alt for mange rollespill som faktisk var gode. Det hadde flere store, som Oblivion og Gothic 3 (til dels også Dark Messiah, selv om at det ikke er et rollespill), men man ble vel i grunn skuffet over alle. Av dem synes jeg Gothic 3 var det spillet som kom best ut, altså som rollespill.

 

Jeg koste meg lenge med G3, men jeg la det på hylla da jeg hørte om at den store patchen skulle komme. Jaja, nå når den tydeligvis ikke kommer, så får jeg vel ta opp spillet igjen da. Har ikke rørt hovedoppdraget enda, så jeg har uansett mye å se frem til. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det var dårlig :( . Greier så vidt å kjøre spillet på pc'en så jeg synes jeg har kastet bort 229,-

 

Får bare håpe at patchen kommer ut :) .

8693958[/snapback]

 

ikke klag over 229 kroner :p jeg kjøpte spillet dagen etter det kom å måtte gi 500,- for det... surt at det var så bugga, men var av en eller annen grunn ganske avhengighetskapende allikevel... har det egentlig kommet noen patch som i det hele tatt gjør spillet "spillbart" (dvs. at villsvin ikke er de beste skapningene i spillet, og all dritten med grafikk og tid problemer osv)?

 

Rediger: Skriveleif

Endret av Anech
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...