Gå til innhold

Receipe: Flask of the Titans - endret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Kjøpte for en tid tilbake denne resepten. Planen var at jeg skulle lære denne på en karakter som jeg levler opp alchemy på i disse tider.

Men når jeg nå i dag logget på den karakteren som har resepten i banken, så har selve resepten blitt endret til "Requires The Sha'tar - Exalted". I tillegg har den nå blitt soulbound. Hva i all verden er det der for noe tull?

Jeg er klar over at det finnes en tilsvarende resept med krav til reputation, men det er IKKE denne jeg kjøpte for noen uker tilbake. Dette kan jeg si med 110% sikkerhet da jeg lenge har vært klar over at 2 forskjellige respepter har vært ute på markedet, en med krav til reputation og den andre som dropper i UBRS. En annen sak er at denne level 44 warrior ennå ikke har vært i Outland, noe som gjør et eventuelt kjøp umulig da npc'en som selger denne reputationavhengige resepten holder til i Shattrath.

Resepten jeg kjøpte for 60G er nå bortkastet da den karakteren jeg skulle ha lært den på aldri kommer til å bli exalted med The Sha'tar.

Andre som har oppdaget noe lignende med respeter?

Legger inn en ticket hos en GM for å få sjekket ut dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beklager for litt off-topic, men recipe = oppskrift. Resept er noe annet.

8680037[/snapback]

:!: Kjøpte den kanskje på apoteket. Point taken :cool:

Skrevet

Potions, Elixirs, alt du kan gjøre med alchemy er nerfet i patchen i dag. Så hjelper nok ikke å klage til en GM :p

Litt surt, men så koster det ikke lenger så helvettes mye mats :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...