HoaXed Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Heisann, Har laget en enkel og rask blogg og trenger litt respons og tips til forbedringer på designet. Andre farger, mer grafikk? http://fcblogg.h-base.org/main.php?side=faq (eneste som er oppe på siden) Ps. Er klar over at koden er tables, ikke divs. Takk for all tilbakemelding
eigan Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Stilig den! Men... Syntes kanskje det gikk litt inn i bakgrunnen Ble litt rot, kanskje p.g.a. punktet over
Grobbie Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 er det nødvendig at det er så smalt..? bare lurer ellers så potensiale bra ut!
Stian Jacobsen Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Tror dette er tredje eller fjære gangen jeg sier dette til deg HoaXed.. Bruk CSS og slutt med tabeller... Fint design, men elendig kodet!
Ethernet Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Stilig den alstå, men jeg sier meg enig med Einar Bekgrunnsfargen er litt rotete og sløv Men designet var absolutt ikke stygt
HoaXed Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 (endret) er det nødvendig at det er så smalt..? bare lurer ellers så potensiale bra ut! 8680114[/snapback] Hehe ja, jeg liker at siden er sånn faktisk så blir litt smak og behag. Dog sliter jeg litt med å se den reele størrelsen hos flere siden jeg bruker et veldig dårlig skjermkort hvor maks oppløsning er (1028x750?). Tror dette er tredje eller fjære gangen jeg sier dette til deg HoaXed.. Bruk CSS og slutt med tabeller... Fint design, men elendig kodet! 8680157[/snapback] Bruker CSS mer og mer etter første gang du sa det og venner meg mer og mer, men går på små blemerter når jeg bruker dreamveawer siden den legger css koden i dokumentet. Men i det store og hele bruker jeg to separate css ark, et til tekst, og en til designet. Divs har jeg ikke tatt meg tid til å lære, jeg ser ikke helt den store forskjellen uten at koden blir mindre. Men skal lære det, men ikke før i sommer når alt stress er over Stilig den alstå, men jeg sier meg enig med Einar Bekgrunnsfargen er litt rotete og sløv Men designet var absolutt ikke stygt 8687821[/snapback] Hva mener dere med at bakgrunnsfargen er rotete og sløv? Retter gjerne på den for at siden skal bli renere. Takk for all tilbakemelding, synes siden er veldig plain og la til den lille stjerne effekten på høyre side av headeren. Er redd for om jeg legger inn mer blir det litt for tydelig. Eller? Endret 24. mai 2007 av HoaXed
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hadde ikke tenkt til å kommentere noe, men kan jo slenge inn litt pirk: Linjene i bakgrunnsbildet kommer ikke på linje. Du skjønner sikkert... men kanskje det er med vilje? Jeg synes i så fall ikke det ser no bra ut Ooog.. bildet er veldig stort.. kan klare deg med et mye mindre og få samme resultat(se vedlegg(i bildet mitt går også linjene på linje)) Ellers er nå siden pen utseendemessig, men litt smal etter min smak EDIT: Og egen farge på lenkene kanskje? Endret 24. mai 2007 av Slettet-IHWlGMJn
HoaXed Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 mm takk, skal bytte ut bildet. Linkene har egne farger?
End-re Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 fin side, men bruk mer bredde. Det ble veldig smalt.
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 mm takk, skal bytte ut bildet. Linkene har egne farger? 8747074[/snapback] Etter min mening i alle fall så er linkene for lite synlige blandt skriften. Synes man skal slippe å lure på om noe er en link eller ikke, uavhengig av hvor det måtte være på siden.
HoaXed Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 mm takk, skal bytte ut bildet. Linkene har egne farger? 8747074[/snapback] Etter min mening i alle fall så er linkene for lite synlige blandt skriften. Synes man skal slippe å lure på om noe er en link eller ikke, uavhengig av hvor det måtte være på siden. 8753367[/snapback] Ja, skjønner. Har bare bekledd linkene med en striplete linje under, foruten om menyen hvor de er helt plaine. Er enig i det du sier og forandrer på det
Ethernet Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Siden begynner å bli bra nå Fortsatt er den litt smal synes jeg.. Men bra jobba
LotteN Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Veit itte om noen tok det opp, men bakgrunnen går ikke sammen lism blir firkanter over hele sia! Strekene altså Ellers naice :b
Ethernet Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Veit itte om noen tok det opp, men bakgrunnen går ikke sammen lism blir firkanter over hele sia! Strekene altså Ellers naice :b 8758888[/snapback] Det gjelder norsk rettskrivningsnorm i dette forumet... Men uansett, så syns jeg bakgrunnen er grei jeg. Siden er litt mørk, men det kommer jo helt ann på hvordan du vil ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå