Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til horn på Golf


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpt ett lydhorn som skal monteres under panseret på bilen..men den røde og den svarte ledningen som er festet til hornet..hvor skal eg feste de?

 

 

8679453[/snapback]

 

Kan ikke du koble fra det originale hornet, å koble på ledningene fra det nye hornet på ledningene fra det gamle hornet da? :hmm:

Lenke til kommentar
muli d..men det hornet eg har kjøpt har egen ting som eg kan snakke i da vettu :innocent: ...så det skal virke når eg trykker på knappen inne i bilen

8679519[/snapback]

 

er det mikrofon som du snakker i mens du holder inne knappen, eller må du forhands recorde det som skal komme ut av hornet?

Lenke til kommentar
neida..er ak som en megafon der du har en sånn telefon lignende ledning..sånn spiral ledning..så på enden er den tingen du prater i med knapp på...

8679554[/snapback]

 

åja..då må antaglivis den røde ledningen på + på batteriet (med sikkring i mellom, mest sansynlig) å den svarte skal på jording..:p da burde det virke;)

Lenke til kommentar
okay..da var det som eg trodde..ville bare ha det sikkert så eg ikke ødla noe..men må eg ha sikring tror du?

8679585[/snapback]

 

ja, jeg ville hatt sikkring, så ikke noe går i stykker, mn du kan antaglivis koble den på samme ledning som det originale hornet, siden det er en sikkring på den kursen..10amp. tror jeg.

 

men jeg tror du burde vente litt til å se om du fikk noen flere svar, siden jeg ikke følgte så alt for godt med i elektro:P hehe

 

men vist ikke noen andre svarer, så kan du jo prøve;)

Lenke til kommentar
noe spec sikring da..el?

8679646[/snapback]

 

hehe:P nei sikkringer har jeg ikke peiling på..:p står det ikke noe på pakkningen, eller i bruksanvisning, om amper og sånn a?

 

jeg hvet at på min golf går vertfall original hornet på 10amp. sikkring.

Endret av Dee-Key
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...