Gå til innhold

Trailer: Assasin's Creed

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg kunne ikkje tenke meg å spille Hitman på konsoll (har prøvd det og var helt J***lig). Har spilt alle gta spillene og synest det er forferdelig på konsoll...aim med mus er eit must uansett.

Så Assasins Creed skal skaffes på PC :dribble:

Endret av blackops
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er blod i traileren et sted når han kutter opp halsen eller noe. Blir til 360'n eller PC. Kanskej mest PC hvis jeg kan spille med 360 gamepad. Hvis PC versjonen har bedre grafikk da.

Skrevet
hva med hitman, beste trediepersjon spillenen ever, helt forjævlig å spille på cosole,

8690819[/snapback]

Godt poeng, det kommer vel anpå kontrollene. :cool:

Skrevet

Jeg bare kommer ikke over at selv om de er i "next-gen" og spillet ser utrolig ut, så klarer de _aldri_ å få realistisk blod?

Spillet ser uansett nervetøft ut og jeg nærmest står på stolen og gleder meg til lanseringen :)

Skrevet

er det noen av dere som vet hva som skjer når man blir kutta med sverd?..sånn bortsett fra hva dere har sett på kill bill?...er jo ikke nødvendigvis sikkert at det spruter ut blod i literne heller da?..men..dere så vel når'n kutta han ene i nakken da begynte det å sprute...men det er vel ganske realistisk..det er ingen artierier i magen tror jeg...

Skrevet

Oppløsningen på filmen er så høy at dataen min ikke klarer å kjøre den ordentlig. Derfor kikket jeg litt på Gamespot sine sider istedet, men der fant jeg en hel haug av filmer. Hvilken av disse er den samme som på Gamer.no?

Skrevet

Jeg liker snikespill

Men jeg får nok aldri spilt det siden PCen min suger og jeg kommer ikke til å bruke penger på PCen eller noen konsoll før om et par hundre år..

Skrevet

Hehe selvfølgelig er ikke noe galt at er lite blod, men kniven hans som ofte er _inni_ kroppen til de han dreper er skinnende ren og har sjeldent blod som spruter videre fra den (slipper være bøttevis, men noen dråper hadde hjulpet meg ;) )

Skrevet
Tusen takk skal du ha! :)

Stilig film. De sverdkampene vi fikk se, er det in-game? I så fall ser det utrolig bra ut!

Bare hyggelig.

Vil ikke tro de er in-game pga av kameravinklene, men vil tro at det er in-game grafikk i allefall :)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Det er også slik det vil bli in-game. De sverdkampene. Er noen andre videoer man får se sloss systemet in-game.

Skrevet (endret)

Etter å ha sjekket ut gamer.no og gamespot så fant jeg ingen dato for Assasin's Creed, men var å sjekket til PC spill på en nettbutikk og da fant jeg ut at release datoen er i september, men så kan jeg vel ikke forvente å stole på deres informasjon heller.

Endret av Luchy
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...