Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dere kaller offtopic, kaller lakus/vi klandiskusjon!

 

SJAKK MATT MOD! SJAKK MATT!

8676336[/snapback]

Kall det kva du vil, typen innlegg som du ser under blir ikkje akseptert. Det kan dykk ta på MSN, IRC eller liknande. I den forrige tråden sto 10 personar for 52% av innleggene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Avatar-test...

 

edit: fuck it

 

edit2: allrights!

Heh, vet du egentlig ikke mener det  Men var lei av Leonidas, så bare lagde en ny raskt..
Lei av Leonidas? HORE!1!!!1
WII!!   

 

GRATTIS MED DAGEN JENTER!!

anOlop! 
*Humre*
Æ ha kjøpt innj mokkasina, te allje mannj, som møte opp på Rasteplassen i Hallingdal i dag!
Hallingdal?

 

wtf? 

Ha-HA, d e nok itj SÅ lætt å mobb ein trønderbart som så!

 

Selv, som anolop, så jeg ikke poenget.. 

Kom ikke på noe bedre og "pannikerte" ut 

Kan nokon svare meg på om denne tråden burde ligge i Microsoft-kategorien? I praksis er det kun eit knippe personar som poster her, men eg forstår det sånn at den skal være for alle og bør flyttast?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener Zeph. Bare vi hadde fått noen klare regler i den tråden så kansje de fleste ville ha roet seg ned. Inkludert meg selv så klart. Men å å nye rekrutter er ikke lett når denne tråden ligger i Guild/ Klan siden på forumet siden de fleste "nye 360" eiere aldri får tanken på og titte innom her for og se om de har noen og spille over nettet med 360`en.

 

Tatt i utganspunktet at Guild/Klan alltid har vært en Pc del for mange spillere.

 

On Topic: Jeg er med i morgen kveld! Herregud det er for lenge siden sist og har spilt litt nå i dag å det føltes godt. Er hjemme rundt 1900 - 2000 i morra kveld =)

Lenke til kommentar
Det dere kaller offtopic, kaller lakus/vi klandiskusjon!

 

SJAKK MATT MOD! SJAKK MATT!

8676336[/snapback]

Kall det kva du vil, typen innlegg som du ser under blir ikkje akseptert. Det kan dykk ta på MSN, IRC eller liknande. I den forrige tråden sto 10 personar for 52% av innleggene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Avatar-test...

 

edit: fuck it

 

edit2: allrights!

Heh, vet du egentlig ikke mener det  Men var lei av Leonidas, så bare lagde en ny raskt..
Lei av Leonidas? HORE!1!1
WII!!   

 

GRATTIS MED DAGEN JENTER!!

anOlop! 
*Humre*
Æ ha kjøpt innj mokkasina, te allje mannj, som møte opp på Rasteplassen i Hallingdal i dag!
Hallingdal?

 

wtf? 

Ha-HA, d e nok itj SÅ lætt å mobb ein trønderbart som så!

 

Selv, som anolop, så jeg ikke poenget.. 

Kom ikke på noe bedre og "pannikerte" ut 

Kan nokon svare meg på om denne tråden burde ligge i Microsoft-kategorien? I praksis er det kun eit knippe personar som poster her, men eg forstår det sånn at den skal være for alle og bør flyttast?

8679907[/snapback]

Jeg vil påstå at 94,7 % av det som står i tråden der er klandiskusjon osv. osv. Men grunnen til at vi har 5,3 % med off topic, er pågrunn av at etter denne tråden ble flyttet ville flere av oss lage et poeng av at dette forumet blir ignorert av moderatorer og brukere, og det tror jeg vi har bevist med at dere måtte fjerne 10 sider med offtopic snakk ;)

Lenke til kommentar

Noen spille i dag :) ?

 

 

Edit: Vet dette er litt off-topic men men.

Når jeg starter xboxen min og jeg har kommet til menyen er lyden så mye mørkere den den var før.. Og den bråker mere den vanelig når jeg spiller og! Vet noen av dere hva det kan være? :cry:

Endret av Toggy190
Lenke til kommentar
Noen spille i dag :) ?

 

 

Edit: Vet dette er litt off-topic men men.

Når jeg starter xboxen min og jeg har kommet til menyen er lyden så mye mørkere den den var før.. Og den bråker mere den vanelig når jeg spiller og! Vet noen av dere hva det kan være? :cry:

8689243[/snapback]

Min Core også har gjort det i det siste, men nå kom Premium xbox'n min tilbake fra rep., så da bryr jeg meg ikke så mye om Core bråker litt ekstra :!:

 

ON-TOPIC: Jeg blir ikke med i dag grunnet eksamen i morra og ColinMcRae demo'n som kom ut i dag... Men i morra kveld derimot, DA SKAL DET SPILLES :dribble:

Lenke til kommentar

Ikke når jeg må være i eksamens lokalet klokka 08:30, og det tar 1 time og 30 minutter å kjøre dit... Har lest litt de siste dagene, men har ventet alt for lenge :blush: Trenger denne kvelden...

 

Blir med i morra da.. Ranked eller? Prøver å få den Hammer achievmenten... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...