Gå til innhold

Finner ikke Windows XP Professional SP2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@gaggen, begge er på engelsk.

 

Uansett, takk for hjelp så langt :)

8683635[/snapback]

 

 

les dette her:

 

AutoPatcher XP description Download

Click to read our editor's review for AutoPatcher XPThis release is based on the all-new AutoPatcher 5.1. Although made with Windows XP SP2 (English) in mind, AutoPatcher XP will load on any Windows version or language, showing only the items which match the running environment.

 

den er sikkert også for den norske versjonen

Lenke til kommentar
Men det står da IKKE KLIKK LAST NED HVIS DU BARE OPPDATERER ÉN DATAMASKIN.

8683702[/snapback]

Det er bare for å få deg til å bruke Windows Update.

 

Siden jeg linker til gir deg en .exe-fil som kan installeres på flere PC-er (beregnet for IT-folk som vedlikeholder flere maskiner), og ikke kun én - slik en Windows Update-oppdatering vil. I tillegg kan denne filen slipstreames inn i Windows' installasjonsfiler og gi deg en CD med Service Pack 2 integrert.

 

Mer om dette kan du få på forespørsel i en mer egnet tråd, eller du kan søke på for eksempel nLite. ;)

Lenke til kommentar

Hei. Her har noen missforstått litt.

 

1. Service Pack 2 KAN installeres på bare EN PC. Det går kjempe fint. Har gjort det selv mange ganger.

 

2. AutoPatcher finnes IKKE på Norsk. Og du kan IKKE installere AutoPatcher på en Norsk XP. Dette er faktisk fordi at Oppdateringene faktisk er på Engelsk.

 

3. Fikk du feilmelding når du prøvde å installere den? Sist gang jeg installerte Service Pack 2 på XP som faktisk var i forrige uke tror jeg, så installerte jeg den fra Windows Update. Det var også Windows XP som var Norsk Versjon. Samtidig lasta jeg ned Service Pack 2 fila fra Microsoft.com siden. Det var da også en Norsk versjon.

 

For ikke å få noen flere missforståelser så linker jeg til en direkte nedlastingen til Service Pack 2 på Norsk.

 

Her er den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...