Gå til innhold

Bestilling av webhotell - noen råd?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sett meg lei home.online.nos 100MB, og vil ha noe større. Jeg snublet over www.one.com, som hadde gode tilbud. Jeg ble nettopp fortalt dette;

 

- "men de var såpass billige at det nok blir kvantitet fremfor kvalitet, bare så du er klar over det

putter for mange kunder på hver box etc.

sida blir treg, ftp treg, lett for at php/webserver timer ut osv"

- "for å si det sånn så tror jeg ikke det er store forskjellen på one.com og http://www.4000webs.com eller http://www.110mb.com - og de er gratis.".

 

Så jeg lurte på om dere har noen forslag til helst billige og gode webhotell. Jeg trenger ikke noe veldig super-duper-greier, webhotellet skal først og fremst brukes til lagring av filer, kanskje en hjemmeside, blogg, mail etc. - Se også Trenger hjelp til noen PHP-script; login og stat.!

 

Jeg var veldig usikker på om dette var riktig kategori å poste i, eller om jeg skulle benytte meg av Nett-tjenester eller webshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel ikke ta så lang tid. Er vant med at det tar ett par timer til maks en dag når jeg bestilte.

 

@servemyweb.no: Ser ut som man kun har mulighet til å ha ett domene per webhotell. Dette er noe man i begynnelsen ikke bryr seg om, men når du er inne i hjemmesideverdenen så vil man ofte ha flere :) Snakker av erfaring.

Lenke til kommentar

jeg brukte one.com da det het b-one og var strålende fornøyd med dem. husker knapt jeg hadde noe nedetid og sidene lastet raskt. etter det har jeg hatt webhotell hos web10.dk som ikke anbefales. supporten er elendig og de sier ikke ifra pr mail når de stenger sider.. har nå webhotell hos proisp.no og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...