Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger oppmuntring etter forholdsbrudd


salah

Anbefalte innlegg

Ja, jeg trenger litt oppmuntring, dama slo opp for to dager siden og jeg trenger noe å muntre meg opp med.

 

noen som har noen ord, eller noen som kan komme med ting som hjelper?

 

hvordan dempe deprimisjonen og slikt?

 

sitter bare i et helt mørkt rom og gjør ingenting, alt er bare grusomt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tipsa. Å starte med WoW er uinteressant.

 

Hva jeg gjorde før jeg traff dama, vel da var jeg sammen med ei annen dame :p

 

Skal nå også starte å dra ut i helga og slappe av og komme meg videre. for å være helt ærlig har jeg det herlig uten henne. noen argumenter til hvorfor jeg ikke bør ha dame?

 

Og please, ikke spam med "du kan jokke på hvem-som-helst-tilfeldig-uten-klage"-meldingen...

Lenke til kommentar

Og sangen Hurt av Johnny Cash!!

 

8666552[/snapback]

 

Synes originalen til Nine Inch Nails er bedre, mer dyster for deppe perioder :p

 

Det kommer uansett til å gjøre vondt, uansett hva du gjør eller hva du holder på med, du kommer til å bli minnet om henne ofte fremover også av venner eller kjente som vil vite hva som skjedde etc.

 

Du får nok bare vente, "Tid leger alle sår".

 

Intil videre så kan du gjøre noe sosialt ofte (hvis du blir fort deppa), mine venner hjalp meg gjennom alle jentene som var utro/såret meg.

 

Hvis du vil være alene, så kan noe som får ut frustrasjonen hjelpe eller noe som beroliger deg.

 

Men livet går videre, med eller uten deg, du får bare ha det dårlig til du kommer deg opp på beina igjen, for håpe at det går fort over :thumbup:

Lenke til kommentar
noen argumenter til hvorfor jeg ikke bør ha dame?

 

Og please, ikke spam med "du kan jokke på hvem-som-helst-tilfeldig-uten-klage"-meldingen...

8668387[/snapback]

 

Har vært på Coitus Hiatus i 5 måneder og 22 dager nå, lenge siden livet mitt har vært så bra, ikke noe drama, ingen redsel for graviditet og kjønnsykdommer, ingen personer som prøver å forandre deg til noen du ikke er, de eneste som kan såre meg er venner som jeg har lett for å tilgi.

 

Livet er rart nok, ufattelig deilig uten en jente i livet mitt.

Ser rundt meg, alle i min vennegjeng har en kjæreste (untatt 2, ekskludert meg), de er glade, såklart er det en god del "Hotel Cæsar" (sikkert skrevet feil, ser ikke på det programmet uansett) øyeblikk, men sånn er det alltid.

Lenke til kommentar
Du slipper at noen sier hva du skal gjøre, ingen å bekymre seg for. Ingen å vokte over på fest. Ingen å krangle med. Du er fri! Vær med venner, spis som en gris, legg føttene på bordet, og rap!

8668611[/snapback]

 

Støttes på det sterkeste!

Spesielt venner og friheten.. kunne ønske jeg kunne rape :blush:

Lenke til kommentar

En ganske lur mann skrev en gang at man er hva man fokuserer på.

Dvs hvis du sitter hjemme og fokuserer på hvor vondt du har det, hvor mye du savner dama og hvor jævlig det er å være singel så gjør du det ti ganger verre. Eller som en annen luring skrev - Ikke gråt fordi det er slutt, smil fordi det skjedde.

 

Finn noe som bringer fram positive følelser istedet, og snu fokus mot det. Selv bruker jeg musikk til dette formålet, og selv om jeg som musikkidiot kanskje er litt partisk så finner jeg det vanskelig å sitte og deppe når Dee Snider brøler "We're not gonna take it!" til meg :p

 

Kan forresten ikke finne noen gode argumenter for hvorfor man ikke skulle ha dame, men han som skrev at man er hva man fokuserer på skrev også at det først er når man har et så rikt liv at man lurer på om man har plass til ei dame i det at man skal begynne å se etter det.

Med andre ord - skaff dame når du har det meste på plass selv, ikke fordi du føler du trenger det for å gjøre livet komplett.

Lenke til kommentar
Hør på Muse ;)

8670418[/snapback]

 

Eller bare den musikken som får en til å føle seg bedre! :thumbup:

 

For meg f.eks er det Queen og Foreigner, har gått mye i det etter at det ble slutt mellom typen og meg.

 

Fokuser på de fine tingene med å være singel. Ingen å ta hensyn til, lettere å legge planer osv ;)

Lenke til kommentar

 

hvordan dempe deprimisjonen og slikt?

 

sitter bare i et helt mørkt rom og gjør ingenting, alt er bare grusomt...

8666392[/snapback]

 

GFTOW! Go fuck ten other women. Eneste som hjelper!

 

Det verste du kan gjøre er å bare sitte rundt og syntes synd på deg selv. Da kommer du ingen vei.

Det jeg gjorde etter det ble slutt med x-en etter tre år, var å dra rett ut på byen og møtte andre mennesker.

Folk flest lever i en disilusjonell verden der de tror at det kun finnes en jente som passer.

 

Vel, det er PISS!

 

Så kom deg av pcen og ut og finn deg noe nytt!

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...