Gå til innhold

Starte horde på Grim batol?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lowbie forum game inc :yes:

Kult å være lvl.70 og drepe lvl.20 spillere da, sier jo bare litt om hvor skilled dere er.. Haha :!:

@ Kandalf

6 dager er kanskje noe lite å dømme folk etter? Tror ikke mange tar folk mye seriøst i den tiden de levler opp fra starten av. Og hvis man er lowbie og spør "high levels" om hjelp, kan man ikke akkuratt forvente at de skal gidde å bevege en finger.

Det er som veledighetsarbeid, kjedelig.

8669656[/snapback]

Jeg stod på bank taket i org når en 70 orc warlock begynte å hoppe rundt meg mens han whispra meg "your a fat f***" "your a noob", " F*** noob" "idiot" "scammer" osv. Har ikke sett fyren før så kan ikke se hvordan han er sinna på meg, men uansett ignore list er en fin ting :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg stod på bank taket i org når en 70 orc warlock begynte å hoppe rundt meg mens han whispra meg "your a fat f***" "your a noob", " F*** noob" "idiot" "scammer" osv. Har ikke sett fyren før så kan ikke se hvordan han er sinna på meg, men uansett ignore list er en fin ting :p

8669683[/snapback]

Kjipt :!: Retards finnes overalt :p

Skrevet
Tror jeg joiner inn jeg. aldri spilt Horde over lvl 15  :p  Litt spent på hvor i verden jeg skal queste som horde  :D

8681598[/snapback]

nick? :p

Skrevet (endret)

Bizarre, lvl UD rogue atm. Lurer på om jeg skal ta denne helt til 70 :p

Edit: Blir en tauren druid. navn ikke bestemt :p Forslag?

Endret av Kuldesjokk
Skrevet
Bizarre, lvl UD rogue atm. Lurer på om jeg skal ta denne helt til 70  :p

Edit: Blir en tauren druid. navn ikke bestemt  :p  Forslag?

8682698[/snapback]

Tauradruid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...