Gå til innhold

Avril Lavigne Død?

XzysteRr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har hørt noe om at Avril Lavigne er død? Sett flere steder at folk skriver at hun omkom i bilulykke.... :( Noen som vet om noen linker med nyheter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, la meg si det slik at hvis du ikke ennå har funnet en link (ekte ;) )til noen nyheter, så er det hoax.

Men hvis du insisterer, skjekk selv Yahoo, CNN osv.

Skrevet

Tviler på at det er sant. Alltid mye bullshit rundt nyttår. på Collegehumor sto det f.eks at Nicolas Cage har omkommet i en helikopterulykke

Skrevet
Tviler på at det er sant. Alltid mye bullshit rundt nyttår. på Collegehumor sto det f.eks at Nicolas Cage har omkommet i en helikopterulykke

Og James Hetfield døde i en flystyrt har jeg hørt :D Var noen til som vistnok var død... Hehe, for ett par år siden var det eeminem som døde i en bilulykke, krasjet i en fjellvegg :p

Skrevet
Da er det bare å håpe på at Aaliyah ikke er død heller for hun er deilig!!

Fatter ikke at folk syns ho er så delig. Jeg syns ikke hun var så spessielt pen at det gjorde noe.

Skrevet

Det er rart med artister som dør. Aaliyah f.eks kom vel ut med flere sanger etter hun døde, enn før hun døde. :)

Skrevet

Det er rart med artister som dør. Aaliyah f.eks kom vel ut med flere sanger etter hun døde, enn før hun døde. :)

For ikke å snakke om 2pac da :D Han har jo kommet ut med omtrent ett album i året etter at han døde :p

Skrevet

Se her... ikke akkurat deili:

her

og her:

dah

Hun er ikke akkurat så deilig uten sminke eller hva? Og faen heller om hun er "A rock girl" som hun selv sier.. Det minner mest om Punk og pop.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...