Gå til innhold

Klassiker i ny drakt (PS3)


Anbefalte innlegg

Det var vel jeg som startet all OT.  Men det var en mening med det siden artikkelen tok for seg PS3 sin "store" online satsning warhawk.  Det ble også sagt at dette spillet skulle konkurere/konvertere xbox livere og da synes jeg det er på sin plass å poengtere hva dette spillet skal konkurere mot.  Spillet kan sikkert bli ok det, men det vil aldri bli noe flaggskip for sony´s nye cpu monster.

 

Gleder meg mye mer til killzone beta.

8667648[/snapback]

 

Jepp, men tror du misforstod trådstarter som sannsynligvis tenkte mere på at dette er ett PSN-spill, altså ett spill som du kan kjøpe og laste ned rett fra Sony sin downloadtjeneste, og det vil det være riktigere å sammenligne det med spill som Geometry Wars, istedenfor Halo hvis du absolutt vil sammenligne. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blant annet socom 4  = D

 

Men kan bli bra det der warhawk = ), blir spennede når det kommer.

8662026[/snapback]

 

 

For min del så er Socom-serien noe av det beste mann kan få på konsoll online. Socom var ganske stort online på PS2, er ca 50K online daglig i usa. Kunne gjort det mye bedre, men onlineopplegget til PS2 sugde. Mann måtte kjøpe nettverksadapter for å kunne spille online. Mange visste det ikke og gad ikke å kjøpe seg den. Men er veldig sikker ¨på at Socom kommer til å gjøre det veldig bra på PS3. Tipper Socom (4) kommer til å bli PS3`s online killer-ap.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Jepp, men tror du misforstod trådstarter som sannsynligvis tenkte mere på at dette er ett PSN-spill, altså ett spill som du kan kjøpe og laste ned rett fra Sony sin downloadtjeneste, og det vil det være riktigere å sammenligne det med spill som Geometry Wars, istedenfor Halo hvis du absolutt vil sammenligne. :)

8669386[/snapback]

 

Jeg trodde at warhawk skulle bli et fullpris spill. Om det er feil blir det selvfølgelig feil å sammenligne det med fullpris spill.

Lenke til kommentar
Jepp, men tror du misforstod trådstarter som sannsynligvis tenkte mere på at dette er ett PSN-spill, altså ett spill som du kan kjøpe og laste ned rett fra Sony sin downloadtjeneste, og det vil det være riktigere å sammenligne det med spill som Geometry Wars, istedenfor Halo hvis du absolutt vil sammenligne. :)

8669386[/snapback]

 

Jeg trodde at warhawk skulle bli et fullpris spill. Om det er feil blir det selvfølgelig feil å sammenligne det med fullpris spill.

8673982[/snapback]

 

De ble ikke fornøyd med enspillerdelen, så de kutta den ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...