Gå til innhold

Msn fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått tilbake pcen min fra verksted, skiftet hdd. Og har nå nettopp lastet ned windows live messenger. Men når jeg prøver å logge på får jeg en slik feilmeld: Pålogging til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidlig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. Feilkode: 8007002

 

Nå har jeg prøvd mange ganger, lastet ned msn i går og fikk samme feilmeld. Har prøvd å rs og avinstalere og instalere på nytt, men ingenting fungerer. Noen som vet hva det kan komme av og hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått tilbake pcen min fra verksted, skiftet hdd. Og har nå nettopp lastet ned windows live messenger. Men når jeg prøver å logge på får jeg en slik feilmeld: Pålogging til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidlig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. Feilkode: 8007002

 

Nå har jeg prøvd mange ganger, lastet ned msn i går og fikk samme feilmeld. Har prøvd å rs og avinstalere og instalere på nytt, men ingenting fungerer. Noen som vet hva det kan komme av og hva som kan gjøres?

8656514[/snapback]

Er noen av de andre vennene dine glade i å kødde med andre sine PCer? Finnes et program som heter MessBlack Freezer eller no som gjør det umulig for brukeren av e-mailen som blir "fryst" å bruke den.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått tilbake pcen min fra verksted, skiftet hdd. Og har nå nettopp lastet ned windows live messenger. Men når jeg prøver å logge på får jeg en slik feilmeld: Pålogging til Windows Live Messenger mislyktes fordi tjenesten er midlertidlig utilgjengelig. Prøv på nytt senere. Feilkode: 8007002

 

Nå har jeg prøvd mange ganger, lastet ned msn i går og fikk samme feilmeld. Har prøvd å rs og avinstalere og instalere på nytt, men ingenting fungerer. Noen som vet hva det kan komme av og hva som kan gjøres?

8656514[/snapback]

Er noen av de andre vennene dine glade i å kødde med andre sine PCer? Finnes et program som heter MessBlack Freezer eller no som gjør det umulig for brukeren av e-mailen som blir "fryst" å bruke den.

8656752[/snapback]

 

Nei, det tviler jeg sterkt på. Den gamle msn, den som følger med pcen når du får den fungerer men ikke den nyeste Live messenger.. Skjønner ikke hvorfor.. Blir gal av denne dritt pcen

men takk for svar:)

Lenke til kommentar
Hmm, har du prøvd å trykke på "feilsøking" eller hva det nå heter? Da begynner MSN å liste ned hva som fungerer, og ikke fungerer.

8657033[/snapback]

 

Ja, har også vært på nettsiden til msn og prøvd det meste som sto der, men ingenting fungerer.. huff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...