Gå til innhold

Den store Super Mario War tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Super Mario War

supermariowarku1.png

*Planlagt oppdatering av førstepost innen onsdag uke 21 med mer info og forhåpentligvis noen baner*

Spillet Super mario war er ufattelig morsomt plattform-spill for opptil fire spillere/cp. Spillet går ut på å slå ut motspilleren på en liten arena i en av 17 spillmoduser på litt over 200 forskjellige baner.

disse modusene er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Classic - Vanlig modus. Du skal slå ut motstanderen ved å enten med items eller ved å hoppe på spilleren.

Frag Limit - Noe av det samme som classic bare at du vinner etter å ha slått ut motspilleren x antall ganger.

Time limit - Du må slå ut motstanderen flest ganger innen en tidsramme.

Jail - Denne vet jeg faktisk ikke.

Coins - Førstemann til og samle x antall mynter.

Stomp - Her vil fiender komme. Så langt har jeg bare sett goombas og koopa troopa.

Yoshi eggs - Yoshi har mistet eggene og målet er og hente levere eggene til yoshi.

Capture the flag - Ta flagget til motspilleren din til din base

Chicken - Slå ut motpilleren og bli høna. Etter at du har vært høna i xx sekunder vinner du

Tag - Bli kvitt din tag så fort du kan. Når den null så taper du

Star - Du kan holde bomben (stjerna) så lenge du vil bare du sørger for at motspilleren får den før den eksploderer.

Domination - Ta over alle feltene på banen for og vinne. Når din teller når null vinner du.

King of the hill - Kongen på haugen enkelt og greit. Hold deg inne i ruten så lenge som mulig.

Race - Dette er et race hvor du må ta på rutene i rett rekkefølge (stigende tall). Når du har klart "racet" x ganger vinner du.

Owned - Den som sist ble "eid" får en boble rundt seg mens den andre spilleren som "eide" deg får poeng. Når motspilleren din xx poeng taper du

Frenzy - Her kommer items overalt på banen selv om du ikke har blokker.

Survival - Twomps vil falle nedover skjermen. Unngå dem

Spillet har også en mapeditor. Den finner du i samme mappe som spillet. Har du laget et map du vil dele så finner du den på "spillmappen/maps/mapnavnet.map"

Et lite tips: Gå inn på options og se. Der er det mange regler du kan endre som påvirker spillet på alle måter.

Spillet kan lastes ned her

ofisiell side

EDIT: Har du problemer med en fil kalt MSVCP71.DLL så kan du laste den ned her og putte i windows/system32 mappen

msvcp71.zip

Endret av Thor.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legg filen i system32 mappen som du finner i windows:

8653403[/snapback]

Takk det funker nå men det er for jeg prøvde det på en annen pc der funket det helt fint men hvordan spiller jeg med andre??

Skrevet (endret)
Legg filen i system32 mappen som du finner i windows:

8653403[/snapback]

Takk det funker nå men det er for jeg prøvde det på en annen pc der funket det helt fint men hvordan spiller jeg med andre??

8656190[/snapback]

Ingen årsak :)

Desverre men det er kun hotseat så langt (Kun på samme pc). Du kan bruke gamepad om du har.

Endret av Zeph
Skrevet

Ein lang diskusjon rundt denne DLL-fila er fjerna, den vart veldig dominerande og unødvendig. Løysinga på problemet er lagt i førstepost, ser derfor ikkje nytten i å la det ligge. Eit innlegg som ikkje hadde noko konstruktivt å komme med er og sletta. Er du ikkje interessert i dette spelet har du ikkje noko grunn for å poste i tråden. Innlegg som ikkje følger dette vil bli sletta. :)

Skrevet

Var faktisk ganske underholdene de første 10-30minuttene, etter det ble det kjedelig. Sikkert gøyere på tvskjermen med 4 venner dog ^^

Skrevet
Var faktisk ganske underholdene de første 10-30minuttene, etter det ble det kjedelig. Sikkert gøyere på tvskjermen med 4 venner dog ^^

8664563[/snapback]

Det har du helt rett i.

Lag en bane og test den. Det gjør spillet morsommere. Du finner programmet Leceleditor.exe i spillmappen sammen med en readme som hjelper deg med å komme igang med å lage maps :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...