Thor. Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Super Mario War *Planlagt oppdatering av førstepost innen onsdag uke 21 med mer info og forhåpentligvis noen baner* Spillet Super mario war er ufattelig morsomt plattform-spill for opptil fire spillere/cp. Spillet går ut på å slå ut motspilleren på en liten arena i en av 17 spillmoduser på litt over 200 forskjellige baner. disse modusene er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Classic - Vanlig modus. Du skal slå ut motstanderen ved å enten med items eller ved å hoppe på spilleren. Frag Limit - Noe av det samme som classic bare at du vinner etter å ha slått ut motspilleren x antall ganger. Time limit - Du må slå ut motstanderen flest ganger innen en tidsramme. Jail - Denne vet jeg faktisk ikke. Coins - Førstemann til og samle x antall mynter. Stomp - Her vil fiender komme. Så langt har jeg bare sett goombas og koopa troopa. Yoshi eggs - Yoshi har mistet eggene og målet er og hente levere eggene til yoshi. Capture the flag - Ta flagget til motspilleren din til din base Chicken - Slå ut motpilleren og bli høna. Etter at du har vært høna i xx sekunder vinner du Tag - Bli kvitt din tag så fort du kan. Når den null så taper du Star - Du kan holde bomben (stjerna) så lenge du vil bare du sørger for at motspilleren får den før den eksploderer. Domination - Ta over alle feltene på banen for og vinne. Når din teller når null vinner du. King of the hill - Kongen på haugen enkelt og greit. Hold deg inne i ruten så lenge som mulig. Race - Dette er et race hvor du må ta på rutene i rett rekkefølge (stigende tall). Når du har klart "racet" x ganger vinner du. Owned - Den som sist ble "eid" får en boble rundt seg mens den andre spilleren som "eide" deg får poeng. Når motspilleren din xx poeng taper du Frenzy - Her kommer items overalt på banen selv om du ikke har blokker. Survival - Twomps vil falle nedover skjermen. Unngå dem Spillet har også en mapeditor. Den finner du i samme mappe som spillet. Har du laget et map du vil dele så finner du den på "spillmappen/maps/mapnavnet.map" Et lite tips: Gå inn på options og se. Der er det mange regler du kan endre som påvirker spillet på alle måter. Spillet kan lastes ned her ofisiell side EDIT: Har du problemer med en fil kalt MSVCP71.DLL så kan du laste den ned her og putte i windows/system32 mappen msvcp71.zip Endret 21. mai 2007 av Thor.
head_hunter Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Legg filen i system32 mappen som du finner i windows: 8653403[/snapback] Takk det funker nå men det er for jeg prøvde det på en annen pc der funket det helt fint men hvordan spiller jeg med andre??
Thor. Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 (endret) Legg filen i system32 mappen som du finner i windows: 8653403[/snapback] Takk det funker nå men det er for jeg prøvde det på en annen pc der funket det helt fint men hvordan spiller jeg med andre?? 8656190[/snapback] Ingen årsak Desverre men det er kun hotseat så langt (Kun på samme pc). Du kan bruke gamepad om du har. Endret 20. mai 2007 av Zeph
Zeph Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Ein lang diskusjon rundt denne DLL-fila er fjerna, den vart veldig dominerande og unødvendig. Løysinga på problemet er lagt i førstepost, ser derfor ikkje nytten i å la det ligge. Eit innlegg som ikkje hadde noko konstruktivt å komme med er og sletta. Er du ikkje interessert i dette spelet har du ikkje noko grunn for å poste i tråden. Innlegg som ikkje følger dette vil bli sletta.
mESA Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Var faktisk ganske underholdene de første 10-30minuttene, etter det ble det kjedelig. Sikkert gøyere på tvskjermen med 4 venner dog ^^
Thor. Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Var faktisk ganske underholdene de første 10-30minuttene, etter det ble det kjedelig. Sikkert gøyere på tvskjermen med 4 venner dog ^^ 8664563[/snapback] Det har du helt rett i. Lag en bane og test den. Det gjør spillet morsommere. Du finner programmet Leceleditor.exe i spillmappen sammen med en readme som hjelper deg med å komme igang med å lage maps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå