boundishh Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei ! er det noen her som vet om noen norske sider som forsatt selger sega dreamcast det er ingen dreamcast'er på qxl eller finn at the moment Endret 19. mai 2007 av fanboy
MacBoy Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Her selger de nye og brukte! Endret 18. mai 2007 av PC91
Bear^ Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ebay er en fin plass. Fant en Dreamcast til vel 260 spill, i følge selger følger dette med: I'M SELLING A SEGA DREAMCAST CONSOLE WITH 16 GAMES AND ACCESSORIES ALL LISTED BELOW.2 HAND CONTROLLERS (BOXED) 1 STARFIRE LIGHT BLASTER GUN (BOXED) 2 VISUAL MEMORY UNITS (BOXED) 1 DREAMCAST KEYBOARD (BOXED) AND INTERNET INTERACTIVE CD AND BOOK GAMES ARE CRAZY TAXI, WORMS ARMAGEDDON, RESIDENT EVIL CODE VERONICA, THE HOUSE OF THE DEAD 2, LEGACY OF KAIN SOUL REAVER, CHU CHU ROCKET, DEAD OR ALIVE 2, RAYMAN 2, SILENT SCOPE, MILLENIUM SOLDIER EXPENDABLE, SONIC ADVENTURE, SWORD OF THE BERSERK GUTS RAGE, SOUL CALIBER, EVOLUTION THE WORLD OF SACRED DEVICE, QUAKE 3 ARENA, POWER STONE. ALL GAMES COME BOXED AND WITH INSRTUCTIONS. WILL POST TO A UK ADDRESS ONLY AND WILL ACCEPT PAY PAL ONLY. ANY QUESTIONS JUST ASK AND THANKS FOR LOOKING AND GOOD LUCK BIDDING. Har kjøpt noen items derfra og har intet å utsette på de jeg har kjøpt hos. Bare se på hvor mange feedbacks de har fått, om de er positive og hva andre sier om selgeren. Tror jeg slenger inn et bud på den jeg, var ikke mye for en konsoll. Link Edit: Også, se om selgeren har Paypal secure. Det kan være lurt om der er noe feil og du vil ha refundert kjøpet. Endret 18. mai 2007 av Bear^
boundishh Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 (endret) lurer litt en pal DC ny med eske og alt som følger med+ sonic adventure til 1790 svenske kroner , men hvordan er det med toll? alle vet toll i norge latterlig dyrt eventuel t hvor mye blir det i toll og går det ann og slippe toll Endret 18. mai 2007 av fanboy
Alex ws Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Du slipper ikke å betale moms nei. Det vil si at du må betale 25% av hva varen koster, i tillegg til forenklet fortolling - som vil koste enda et par hundre kroner.
Alex ws Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Tror jeg slenger inn et bud på den jeg, var ikke mye for en konsoll. "WILL POST TO A UK ADDRESS ONLY"
Nedward Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 lurer litt en pal DC ny med eske og alt som følger med+ sonic adventure til 1790 svenske kroner , men hvordan er det med toll? alle vet toll i norge latterlig dyrt eventuel t hvor mye blir det i toll og går det ann og slippe toll 8643005[/snapback] Den enste måten du kan slippe toll på er å dra til Sverige å hente den. Du må vel ifølge loven være i Sverige i minst 24 timer, og da kan du ta med deg hjem ting til en verdi av maks 6000,- kr (hvis jeg husker rett). Men posten slipper du ikke unna toll så fremst den ikke koster mindre enn 200 NOK.
programmer Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 lurer litt en pal DC ny med eske og alt som følger med+ sonic adventure til 1790 svenske kroner , men hvordan er det med toll? alle vet toll i norge latterlig dyrt eventuel t hvor mye blir det i toll og går det ann og slippe toll 8643005[/snapback] Jeg har DC med en del spill. Kan kanskje selge hvis er interessert.
Typho Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Vil anbefale å lete litt på Ebay ja. Kjøpte selv en splitter ny Dreamcast for ca. 800kr fra Tyskland for ca 1 år siden Fikk selger til å sette lavere verdi og den sklei rett gjennom tollen uten noe ekstra moms på meg
Bear^ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Tror jeg slenger inn et bud på den jeg, var ikke mye for en konsoll. "WILL POST TO A UK ADDRESS ONLY" 8644020[/snapback] Har ikke mye å si, jeg har byd på slike items før, er bare å snakke med selger etter salget og høre hva han skal ha i frakt til Norge.
Alex ws Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har også gjort det. Endte med negativ tilbakemelding. Cluet er å snakke med dem FØR du byr. Tror svært mange kan bli gretne over å sende til Norge når de spesifikt har sagt at de KUN sender til UK.
Bear^ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har ikke opplevd noe negativt med dette. De fleste er ganske OK med slik ordning. Det kan og hende at det er fordi jeg gir dem litt "tips" for god service, somregel bare 1 ekstra pund da, men ingen negative tilbakemeldinger enda
Dragoncrest Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Generelt så skal man spørre FØR man legger inn et bud om de er villige til å sende til Norge (Hvis de har spesifisert at de kun sender til UK). Ved å gi bud på en auksjon hvor de ikke er villige til å sende til Norge, så fucker du bare opp auksjonen til dem og jeg skjønner godt at de gir negativ tilbakemelding. Veldig ofte så er de villige til å sende til Norge, men vi snakker om vanlig høflighet.
steinar2000 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Ja. Når det står spesifikt at selger kun selger til UK så kan du få problemer. Ordner seg som regel, men pass på feedbacken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå