Gå til innhold

Bilspill med trafikkregler?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Leter etter bilspill hvor man faktisk må følge trafikkregler, altså ikke kjøre på rødt lys og slikt. Vett om 18 wheels of steel serien og Bus driver, men er åpne for andre alternativer.

 

Det trenger ikke å være noe fart i spillet, så lenge det er trafkk og regler:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Leter etter bilspill hvor man faktisk må følge trafikkregler, altså ikke kjøre på rødt lys og slikt. Vett om 18 wheels of steel serien og Bus driver, men er åpne for andre alternativer.

 

Det trenger ikke å være noe fart i spillet, så lenge det er trafkk og regler:)

8640463[/snapback]

 

Mafia :love:

 

Driver spillene?

Lenke til kommentar

Slenger meg på her, som Mevon. Et sånt spel hadde vert kjekt. :D

 

Edit: Her er link til Bus Driver, skal laste det ned no å sjekke ut litt.

 

Edit 2:

In Bus Driver, your job is to transport passengers around an attractive and realistic city. You must drive to a timetable on a planned route, whilst obeying traffic rules, and taking care not to upset or injure your passengers. This makes Bus Driver unlike any other driving game - the experience of driving a bus is very different from blazing through a racing circuit.

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar

Takk for forslag, men for dere som ikke så det, jeg sa i første post at jeg allerede hadde prøvd Bus driver, men skader vel ikke at dere kommer med det :)

 

Selv vil jeg anbefale "18 wheels of steel: haulin" Man er truck kjører, og skal levere varer i USA. Man kan selv velge hva og hvor man vil frakte, og er meget realistisk. Tar veldig lang tid å kjøre med varer fra stat til stat. Man har såpass kontroll over trucken at man kan skru på Nærlys/Fjernlys, Vindusviskere, Blinklys, og masse annet. Er også viktig å fylle opp nok bensin, og sove på rasteplassene.

 

Meget morsomt :D

Endret av sondrev
Lenke til kommentar
Driver finnes på PC, tror ale 3 spillene er på PC faktisk...

8640587[/snapback]

 

Er kun det første og tredje som er til PC, nummer to var kun til konsoll.

 

Parallel lines kommer til PC snart som er det fjerde i serien, ettersom Ubisoft tok over franchisen etter Atari.

 

Ellers støtter jeg Mafia :love: (håpe på oppfølger :( )

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Hva med 3D Driving school? Dette er et bilspill som tar hensyn til ting som blinklys og vikeplikt, og du kan kjøre rundt i mange land! Du kan også ha en kjørelærer som sitter ved siden av deg, kjefter når du gjør feil, og gir deg tips underveis.

 

Demo og kjøpbar fullversjon ligger her

8644093[/snapback]

Dette skal jeg nok prøve ja ;) Ser ut som noe midt i blinken for meg

Endret av sondrev
Lenke til kommentar
Hva med 3D Driving school? Dette er et bilspill som tar hensyn til ting som blinklys og vikeplikt, og du kan kjøre rundt i mange land! Du kan også ha en kjørelærer som sitter ved siden av deg, kjefter når du gjør feil, og gir deg tips underveis.

 

Demo og kjøpbar fullversjon ligger her

8644093[/snapback]

Dette skal jeg nok prøve ja ;) Ser ut som noe midt i blinken for meg

8644099[/snapback]

Prøvde netopp det spillet, latterlig lite realistisk vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...