siNch Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Jeg fatter ikke hva som er galt. Se på bildene mine. Desktopen er på en måte merket? Mørklagt... Det skjedde etter at jeg endret innstillinger på grafikken i Counter-Strike 1.6, men det skal vel ikke ha noen innvirkning på desktopen? Hvis jeg kjører et vindu og f.eks legger det ned så blir skjermen "merket", men om jeg velger skrivebordsnarveien så blir den fin igjen. Straks jeg maksimerer vinduet og legger det ned blir skjermen "merket" igjen? Hva er galt. Har avinstallert grafikkdriverne og installert de på nytt igjen. Noen som har peil?
dedeee Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ser at du kjører Vista. Bruker du Aero? Prøv eventuelt å slå av Aero og se om feilen kommer igjen (ikke som permanent løsning, men dette kan være kjekt å vite for å finne feilen). Har du også prøvd å sette igjen instillingene på CS til det de var før? Det er nok skjermkortet som loker på høyt plan her, kan hende det er en hardware-feil. Kan du gi systemspecs? Endret 18. mai 2007 av dedeee
victurus Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 CS 1.6 = OpenGL, VISTA + OpenGL = ikke en topp kombinasjon (enda?). Tipper det er det faktum at driverne til skjermkortet ditt ikke er helt oppegående enda? Skjermkort har du? Victurus!
siNch Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Jeg kjører ikke vista. Dette er Win XP Pro SP2 som er trikset litt med. Skjermkortet kjører ikke noen 3D funksjoner i XP'n og driverne er de nyeste fra Intel. Dette er en bærbar PC med integrert skjermkort (GMA 900). Hehe
siNch Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 SPECS: Intel Celeron M 1,5GHz @ 2 GHz OCZ 2GB DDR2 SO-Dimm 533MHz 80 GB 2,5" Samsung silent seek Intel 915 Chipset Intel GMA 900 Skjermkort Windows XP Pro SP2 med litt mods. CS kjører som vanlig. Med open-gl seff. Ser ikke ut til at skjermkortet er defekt på noen måte, heller ikke skjermen. Skjermdriverne jeg har nå har jeg hatt i 4mnd uten problemer. Disse er også de nyeste.
Emancipate Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 > Jeg kjører ikke vista. Dette er Win XP Pro SP2 som er trikset litt med. Vedder på at der har du problemet ditt.
siNch Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Det er mulig, men jeg har jo kjørt den i over et halvt år uten problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå