freshfish Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hei, jeg lagde et design, men det var ikke så bra. men her er et nytt utkast, jeg synst selv det er mye bedre. Og nå har jeg kodet mye bedre en det jeg har pleig også, jeg er veldig fornøyd. Så hva sier dere ? siden Takker for alle svar Endret 25. mai 2007 av freshfish
Moonshine Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Det er en header. En nesten kul header, men ikke noe mer. Kom tilbake med et skikkelig design.
freshfish Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Skrevet 17. mai 2007 Var det så gale jaja, jeg er ikke akkurat expert på dette da men.
Moonshine Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Det var ikke gale, men det var ikke noe å kritisere. To forskjellige ting.
mske Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Synes det så pent ut, og dette kan bli ganske bra. Men sett på noe skrift og/eller annet innhold - så blir det lettere å gjøre seg opp en mening
Emancipate Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Mine meninger: - Sidekantene og bunnen bør ha samme bredde, eller bunnen bør være bredere enn sidekantene og ikke omvendt - Sidekantene og bunnen bør få samme farge og dekor som headeren - Det er ujevnt mellomrom mellom menyvalgene - Teksten i menyvalgene bør ha større mellomrom mellom bokstavene og kanskje en annen font
Runar Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Les Hva skal til før du fortjener respons på design. Den er kanskje litt streng, men du bør uansett lese den.
freshfish Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Dette er mye bedre en det andre jeg lagde, visuelt å kodingen. Siden
Lukilock Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hvorfor "henger" menyen over teksta? ..hvet ikke hvordan jeg skal forklare det, men dere ser det sikkert selv bruker FF vis det har noe å si.. Sempron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå