Gå til innhold

Spill du må ha til DS 2007!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brothers in Arms DS overraska meg veldig. Trodde det skulle være en elendig dårlig affære, som slike spill som regel blir når de blir håndholdte, men dette spillet slår meg som ganske bra :)

Har bare spilt første banen ennå, men vil nok spille videre snart :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Zelda PH har i følge N-europe fått 39/40 (10/10, 10/10, 9/10, 10/10) av Famitsu, er i hvertfall ingen tvil om hvilket spill som står øverst på min ønskeliste.

Endret av StrawhatLuffy
Skrevet

Det er så kjipt. Om tre dager slippes Phantom Hourglass i Japan, mens vi i resten av verden må vente til fjerde kvartal.... ååååååååååååh..... Jaja.. Har mange andre godspill i mellomtida...

Skulle ønske de porta Zelda 64: Ocarina of Time til DSen. DET hadde blitt en garantert hit!

Skrevet
Enda en stemme til Etrian Odyssey. Knallbra RPG.

Ellers har jeg neste bare spilt Puzzle Quest i ukevis nå, er så utrolig avhengighetsskapende. Kan grovt kalles en blanding av Zoo keeper og Heroes og might and magic.

Får jeg anbefale Dragon Quest Heroes - Rocket Slime også, eller kom den i fjor?

Gleder meg mest til Sim City, Zelda PH og Band of brothers.

8640052[/snapback]

Hvor fikk du tak i Puzzle Quest til DS?
  • 2 uker senere...
Skrevet
Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates

Jeg har dessverre spilt lite av Final Fantasy serien. Spillet jeg har spilt mest i serien må være VII, for mange år siden. Dette er også et spill som først kom ut på Gamecube. Det som frister meg mest med dette spillet er at det har støtte for fire spillere co-op WiFi!! Samtidig som at man kan velge mellom fire forskjellige klasser, og gjøre sin spesielle rolle i laget!

8631355[/snapback]

Er dette oppfølger eller nytt spill i serien?

Skrevet

Nei, det er ikke et nytt spill i Final Fantasy serien da det første kom ut på gamecube. Det skrives at det er en direkte oppfølger til gamecube versjonen, om det ligger noe mer bak vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...