Gå til innhold

LG prada eller N95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

n93 har optisk zoom..

det er et argument..

men den er svær og har litt færre funksjoner, og koster nesten det samme..

har du tenkt på n93i også?

Endret av megaloman
Skrevet

Jeg har N95, og du får ikke en bedre mobil en det ;)

Wifi'en er lett, kamera er suverent, videokvaliet er bra, egent musikktastatur, den har gps, god lyd i høytalern og knallskjerm...

Vis du heller faller for N93 så gå for N93i, den er slankere og litt finere synes jeg da ;)

Skrevet

Jeg har hatt begge.

N93i en en fantastisk telefon(n93 kan nesten ikke sammenlignes)

Jeg var utrolig fornøyd med den, men kjøpte meg N95 da denne har A2dp(slikt headsett hadde jeg fra før) og den har standard 3.5mm jack inngang. Telefonen er også mindre

Det du må huske på er å ikke kjøpe telefonen fordi den har gps(n95) Den er totalt ubrukelig i store deler av landet

Og som jeg har nevnt tidligere har den lite i en bil å gjøre om den så hadde virket(størrelsen, knotete og stor kræsj fare)

så sånn sett 48/52 i favør N95 heller jeg

Skrevet
Jeg har hatt begge.

Jeg var utrolig fornøyd med den, men kjøpte meg N95 da denne har A2dp(slikt headsett hadde jeg fra før) og den har standard 3.5mm jack inngang. Telefonen er også mindre

Det du må huske på er å ikke kjøpe telefonen fordi den har gps(n95) Den er totalt ubrukelig i store deler av landet

Og som jeg har nevnt tidligere har den lite i en bil å gjøre om den så hadde virket(størrelsen, knotete og stor kræsj fare)

8631557[/snapback]

Du har hatt N93i og ikke hatt N93, hvordan i huleste vet du at de ikke kan sammenlignes?

Skrevet (endret)
Jeg har hatt begge.

8631557[/snapback]

Du har hatt N93i og ikke hatt N93, hvordan i huleste vet du at de ikke kan sammenlignes?

8631596[/snapback]

Utseende messig kan de ikke sammenlignes. Det blir som å sette mette marit og pamela ved siden av hverandre :thumbup:

Innvendig mener jeg også det ble sagt at det var noen forandringer uten at jeg er sikker på det

En mobil skal ikke bare være et redskap, det skal også se noenlunde bra ut

Endret av Andynator
Skrevet

har egentli ikke tenkt så mye på gps igrunn.. er mest interssert i godt camra.. men det er det jo på begge.. ser de koster så og si det samme... hvorfor det??

Skrevet

ja si det...

Det fulgte jo med litt utstyr til N93i samt at den har denne optisce zomen.

Ellers har vel tester vist at N95 har det beste kameraet mens video delen er noenlunde lik

Skrevet

smaksak selvsagt.

klapptelefon kontra en slidertelefon som ligner på den katastrofale n80 telefonen...(penere selvsagt men med dårlige assosiasjoner)

Gps`en som sagt ubruklig på n95

N93i leveres med en slags bærepose og minnekort

Kjøp N95 du :-)

Skrevet
ja si det...

Det fulgte jo med litt utstyr til N93i samt at den har denne optisce zomen.

Ellers  har vel tester vist at N95 har det beste kameraet mens video delen er noenlunde lik

8631814[/snapback]

kan du gi meg en link til den testen hvis du husker hvor den er?

Jeg har hatt begge.

8631557[/snapback]

8631596[/snapback]

Utseende messig kan de ikke sammenlignes. Det blir som å sette mette marit og pamela ved siden av hverandre :thumbup:

Innvendig mener jeg også det ble sagt at det var noen forandringer uten at jeg er sikker på det

En mobil skal ikke bare være et redskap, det skal også se noenlunde bra ut

8631755[/snapback]

det er nok ikke bare forbedringer med n93i.

her er tlf i prisguiden med testene.

n95

n93

n93i

Skrevet

N95 er vell egentlig bedre på det meste, jeg ville ihvertfall valgt den. Synes ikke bildene N93 tar er spesielt bra, ofte synes jeg N73 tar bedre bilder og den er jo endel dårligere enn N95 på kamera.

Skrevet

kommer nokk til og kjøpe en n95.. men vill ha den billigest mulig da.. kjedli att abonomanget på telefonen eg har ikke går ut før i august da... noen som vet hvor den er billigst??

Skrevet

Kanskje greit å nevne byggkvaliteten på disse to?

Jeg har hatt N93, N93i og N95, og N95 er ikke i nærheten på byggkvalitet, dessverre......Jeg har hatt flere N95`er med slark i slideren, og uten slark, men føler fortsatt at N93 (i) er en mye mer "solid" telefon, dette selvsagt pgs av at den ikke har "slider"....

Smaken er som baken, men skal en betaler kr 6000.- for en telefon, synes jeg fortsatt at følelsen av kvalitet på N95 ikke er slik den burde vært....

Skrevet
ofte synes jeg N73 tar bedre bilder og den er jo endel dårligere enn N95 på kamera.

8633190[/snapback]

husker du også hvor testen er? jeg prøver å finne flere tester..

Skrevet

men sånn om eg hadde kjøpt telefonen med det netcom abonomanget for 3000 og sagt det opp... kan eg da bruke det gamle telenor sim kortet mitt da? den er ikke låst til netcom sant??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...