Gå til innhold

MasterIT - dårlig erfaring


Anbefalte innlegg

Bestilte ny pc.. de fleste komponentene ifra amentio, og 3 komponenter ifra Master-IT. (Skjerm, skjermkort og dvd brenner)

 

DVD Brenneren fikk jeg etter en ukes tid. (onsdag i forrige uke), helt greit med tanke på at det var en helg og en helligdag innimellom.

 

Sendte en mail og spurte hvor det ble av de to andre delene.

Fikk ikke noe svar på torsdag.. når halve fredagen hadde gått så ringte jeg inn og spurte hvor det ble av de to andre delene , fordi det var ikke noe sporingsnummer på de varene.

 

Og grunnen til at jeg reagerte på at de ikke var sendt var at alle 3 varene

var på lager ved bestillings dato.. de var på lager dagen etter og er fortsatt på lager til dags dato (snart 2 uker etter best).

 

3 gangen jeg ringte inn så fikk jeg endelig tak i han.. (ja , fikk bekreftet at det var kun 1 person som jobbet der.. ) og han forklarte at varene var i "transit" (i forsendelse), han skulle da sende meg sporingsnummer "straks" via mail.

 

Javel, slo meg til ro med det.. men fikk ikke noe sporingsnummer den dagen, sendte en purremail på mandagen.. hørte fremdeles ingenting.

Prøvd å ringe 3 ganger i dag og.. første gangen så var han i møte, 2 gangen så spiste han lunsj 3 gangen så fikk jeg ikke tak i han i det hele tatt, resepsjonisten beklaget og fortalte at han "var veldig opptatt om dagen, og at han skulle ringe meg tilbake."

 

Sjekket nettopp ordren min på masterit.no , der har jeg fått et nytt tracking nr som antageligvis er feil, finner ingen pakker med det nummeret.

 

Er veldig skuffa, masterit er et datterselskap av masterminds, har gått på et kurs hos masterminds og de var ihvertfall veldig seriøse og profesjonelle.

Synd de ikke har klart å ført det videre til datterselskapet.

 

Jeg ringte igjen og da hadde han gått for dagen..

 

Hva skal man gjøre?

Alt jeg vil ha er en tidspunkt for levering og et gyldig trackingnummer eller en god begrunnelse på hvorfor varene ikke er sendt når de er og har vært på lager ifra bestillingsdato til dags dato.

Kan det være så utrolig vanskelig?.

Greit at det kan ta litt ekstra tid hvis det er en god grunn for det, men her får man ikke noe fornuftig informasjon.

 

Er det noen andre som har likende erfaringer , eller er dette et engangstilfelle?.

 

Uansett så er det utrolig frustrerende. :thumbdown:

Endret av halkal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en sak med MasterIt på forumet her for en stund siden, da hadde de et billig 8800-kort.

 

Det var mange misfornøyde kunder som klaget på behandlingen de fikk av selskapet, og en mann som jobbet der, Ivar.

 

Jeg leste også i en tråd på AVforum angående bestilling av et plasma-tv, han som kjøpte det hadde også store problemer med de(MasterIt).

For min del synes jeg ikke at det er et problem at de(nettbutikker generelt) ikke kan levere en vare, hvis jeg har bestilt noe av de. Men hvis de derimot kommer med løgner og bortforklaringer, slik som MasterIt gjør, hadde jeg kansellert bestillingen der og heller betalt litt mer et annet sted.

 

Så jeg ville fulgt rådet til han som skrev ovenfor meg.

 

Ærlighet(kundeservice) er det jeg setter mest pris på ved kjøp, om det så er i nettbutikker eller vanlige butikker.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Jeg har handlet der kun en gang og har aldri fått bedre service noensinne. Bestilte GTX kort til 4019. Dagen etter ringte han meg og sa at lastebilen med kortene kom for en ulykke og kortene måtte returneres. Til gjengjeld kunne jeg få et overclocked GTX kort fra MSI som kostet 4700 uten å betale noe ekstra for dette. DA sa jeg JA TAKK og hadde kortet i posten min allerede neste dag. Det kaller jeg service :thumbs::thumbs::thumbup:

Lenke til kommentar

Du er nok ikke alene om dette her. Jeg bestilte en Panasonic PV70 hos dem for litt over FEM UKER siden. Etter to uker ringte jeg og spurte hvorfor ordren fortsatt var "under behandling". Han skulle sjekke med leverandøren (Box solutions AS) og ringe meg opp igjen. Han ringte aldri opp igjen, men istedenfor ble statusen "sendt". Det gikk nye to uker, jeg hørte absolutt ingenting og jeg bestemte meg for å kontakte dem.

 

Ringte til dem, etter fjerde forsøket fikk jeg endelig svar. Hadde da også fått beskjed om at han hadde vært i møte og ute et ærend. Men han sa iallefall at TVen var på vei, og han lovet meg at det skulle komme dagen etter (fredag). Hørte selvfølgelig ingenting, heller ikke mandag, så jeg ringte opp igjen på tirsdagen. Da fikk jeg snakke med en kar, som sa at han skulle sjekke opp i det og ringe meg tilbake. Fikk aldri noen oppringing.

 

Prøvde å ringe onsdag, torsdag og fredag uten hell. Mandag fikk jeg svar etter tredje forsøket. Da fikk jeg snakke med en annen kar som hadde med drift av nettet og gjøre, og han hadde fått beskjed om å si at containeren med skjermene hadde vært feilsendt og at den var på vei tilbake til dem i Oslo. Fikk nummeret hans og han ba meg ringe opp igjen dagen etter kl16. Det klarte jeg selvfgølelig å glemme oppi alt styret med 16. mai :p Har iallefall ikke sett noen til skjermen min enda.

 

Folk som derimot bestilte gjennom Powerbuyet på AVForum (samler mange bestillinger i en ordre og får rabatt) har begynt å få skjermene sine. De bestilte for tre uker siden.

 

Alt i alt står Master IT for løgner og dårlig kundeservice i mine øyne. Lover å ringe opp igjen, men gjør det aldri. Vanskelige å få tak i osv. Svarer ikke på mail, så den kanselleringen din ville jeg ringt inn!

 

Så dere får nå selv velge om dere vil handle fra Master IT :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9812398713
Det kaller jeg en røverhistorie.

8642492[/snapback]

 

MasterIT v/"Ivar" har da aldri kommet med noen røverhistorier..?

 

Tror jeg vil se på saken på denne måten:

De skulle egentlig ansatt flere folk.

Ivar er overarbeidet stakkars.

Skikkelig koselig og hyggelig fyr, men av og til flyter nok ting over.

 

MasterIT: avlast Ivar med en eller to medarbeidere til og ting går nok bedre :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er da besatt hvor "uheldige" ivar/masterIT er når det kommer til frakt..... litt for uheldig spør du meg.

 

Men han ordner i alle fall opp etter beste evne, og kompansasjonene virker jo gode! (ble ikke akurat lei meg for at den standard WD500GB disken jeg kjøpte ble til en raid edition).

Lenke til kommentar
Jeg har handlet der kun en gang og har aldri fått bedre service noensinne. Bestilte GTX kort til 4019. Dagen etter ringte han meg og sa at lastebilen med kortene kom for en ulykke og kortene måtte returneres. Til gjengjeld kunne jeg få et overclocked GTX kort fra MSI som kostet 4700 uten å betale noe ekstra for dette. DA sa jeg JA TAKK og hadde kortet i posten min allerede neste dag. Det kaller jeg service  :thumbs:  :thumbs:  :thumbup:

8638934[/snapback]

Må være noe av den jævligste røverhistorien jeg noen gang har hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...