Gå til innhold

Enda en litt snodig annosne på finn


PC^2020

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...0&pos=20&tot=30

 

Beskrivelse

 

Hisann! Dette "smykket" er fremdeles til salgs. Utrolig!

 

Please, les og forstå det som står beskrevet om bilen før du ringer:

 

Passe sliten Renault 19 RN med masse utstyr, deilig patina og relativt tom tank selges, men:

 

DEN GÅR OG KJØRER HELT FINT! FØRSTEMANN TIL MØLLA!

 

Starter og går men selges som delebil dvs: SOM den står, DER den står. Bilen har frem til nylig vært i daglig drift. Høy kilometer.

 

SERVO, SENTRALLÅS, AUTOMAT og AC!

 

Og ja, det er rust på den. Se bilder! Mye bra deler.

 

Ikke akkurat noe glansbilde men motor og gear fungerer fint, interiøret er helt med integrert barnesete bak og bilen bremser og styrer, kan kjøres.

 

OBS! BILEN MANGLER EU KONTROLL OG ÅRSAVGIFT FOR 2007.

 

Jeg vet ikke hva som skal til eller hva det koster å sette bilen i stand for EU godkjenning. Bilen selges som den står med de skavanker som finnes.

 

Ring gjerne om du er interessert i en kjørbar Renault 19, fortrinnsvis som delebil? Denne bilen er ikke som ny!

 

Bilen fremstår hverken som pen eller velholdt. Den har hatt flere eiere, har dårlig lakk, opptil flere bulker, rustflekker og skader, trenger sikkert noen nye slitedeler osv.

 

Bilen selges der den står i Slemmestad v / Asker og kan selvfølgelig prøvekjøres og besiktiges der før evt. handel.

 

GRATIS FERIETIPS NR. 1:

FYLL BILEN MED BLAKKE KOMPISER OG FEI OVER TIL "SVÆRJE OG NERROVER DÆR" PÅ HARRYTUR I SOMMER! MYE MORRO FOR LITE PENGER! (Telt ikke inkludert). GOD TUR!

 

GRATIS FERIETIPS NR. 2:

SVEIS IGJEN DØRENE OG KAPP TAKET AV BØRSA, FYLL OPP MED BLAKKE KOMPISER OG CRUISE TOPPLØST RUNDT I SOMMER TIL DERE BLIR PUTTA INN! DA BLIR DET FORT EN UTVIDET FERIE MED GRATIS KOST OG LOSJI. GOD TUR!

 

GRATIS FERIETIPS NR. 3:

KOMBINER TIPS 1 OG 2. TA MED REGNFRAKK OG SOLOLJE. JEG SPANDERER SOLOLJA! GOD TUR!

 

 

Jeg kjører ikke land og strand rundt for å vise frem eller levere bilen.

 

DETTE ER IKKE EN STRØKEN BIL. SE PRISEN!! TIL DERE SOM RINGER OG TROR BILEN ER BEDRE EN NY, MÅ JEG BE OM AT DERE TAR PÅ DERE BRILLENE, STUDERER BILDENE, LESER TEKSTEN OG TAR PRISEN I BETRAKTNING. LYKKE TIL OG GOD FERIE!

 

SVINDELALARM:

Dette skjedde med meg på Storsenteret i Sandvika og jeg mener selv at jeg er en av den mer oppmerksomme typen så det kan skje deg også!

Slik virker svindelnummeret: To unge (ca. 18-årige) piker kommer bort til bilen din mens du driver og pakker ned varene dine. De begynner å pusse/vaske frontruten din mens brystene deres holder på å falle ut av de små t-shirtene deres.

Det er umulig å ikke se på, spesielt i denne kulden, og når du deretter tilbyr dem noen kroner for innsatsen, avslår de og ber om skyss til neste supermarked istedet. Du sier selvfølgelig ja, og de hopper ombord.

Når du kjører ut fra parkeringsplassen begynner de å ha sex med hverandre.

Så kravler en av dem over på forsetet og begynner å tilfredsstille deg oralt mens den andre stjeler lommeboken din.

Jeg fikk min lommebok stjålet søndag, mandag, to ganger tirsdag, onsdag, tre ganger torsdag, og igjen fredag.

 

Så pass på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...