Gå til innhold

World of warcraft (windows) style


Anbefalte innlegg

Lastet akkurat ned en WoW style for min desktop. Meget stilig med mye av den samme looken som du kommer over i world of warcraft

 

Download Direkt Link (cursed gaming)

 

addonls9.jpg

 

(har scanna for virus men fant ingenting (AVG)

 

Om du allerede er kjent med denne stylen så diskuter gjerne. Er helt fersk med den.

 

Enjoy

 

MvH xitto~

 

 

EDIT: hmm, la faktisk merke til hvor utrolig lav oppløsning jeg hadde :hmm: (skiftes)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hvordan deskop du har henger sammen med hvor mye du spiller men? Du er vel heller kanskje ikke den tynneste kniven i skuffen

8613094[/snapback]

 

Du er nokk ikke den skarpeste skuffen i kniven du heller.

 

WoW er ett avhenninghets spill, de fleste som spiller wow spiller mye. Fordi om du skal komme langt i det spillet må du desverre spillle lenge :( De jeg kjenner spiller 6-8 timer hver dag. Og om man skal sitte med "wow designet" hele dagen kommer sikkert man til og bli lei. (dvs. jeg hadde blitt kjempe lei ) Og som kjent er ikke wow sunt. men om dere vil slå ihjel endel (masse) tid på det spillet skal ikke jeg stoppe dere ;)

 

 

 

Unnskyld for OT folks

Endret av VesleKim
Lenke til kommentar

Så sant skal sies, så spiller jeg faktisk en god del wow for øyeblikket, ja, alt for mye. Men herregud. Jeg kjøpte wow og tbc i samme slengen og spiller fortsatt på mitt første gaming card!

 

Jeg har vert borti stylexp og astron..men jeg har gått lei litt av vert. Jeg satt og lastet ned addons til wow da jeg kom over denne, tengte..hvorfor ikke prøve? skader ikke. Men det skader tydeligvis min sosiale inteligens ifølge noen ^^

 

Neida, jeg er enig i at denne stylen var litt geek, men..man må da få lov til sånt=) kansje jeg er geek ;)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
spør du meg bør du geeke deg ned noen hakk... :p

regner med du spiller wow sånn 6-8 timer døgnet, trodde det var en befrielse å se noe annet jeg...

 

jaja....  ditt liv...    ( mitt råd... slutt med wow )

8613016[/snapback]

Mitt råd: Lær deg å skrive norsk, så tar folk deg kanskje seriøst.

Lenke til kommentar
spør du meg bør du geeke deg ned noen hakk... :p

regner med du spiller wow sånn 6-8 timer døgnet, trodde det var en befrielse å se noe annet jeg...

 

jaja....  ditt liv...    ( mitt råd... slutt med wow )

8613016[/snapback]

 

Hvorfor er det så mange som absolutt må spy ut dritt om hvor dårlig, latterlig og skadelig WoW er...? Er det fordi de ikke hadde selvkontroll nok til å kunne bevare et liv utenfor spillet da man hadde en WoW-konto, bitterhet eller rett og slett et grettent syn på livet? Hva gjør man forresten på et WoW-forum, dersom man tydeligvis har så store motforestillinger mot spillet og konseptet? Jeg bare lurer...

Lenke til kommentar

Ber om unnskylding for at jeg var så eplekjekk i den tråden "/

 

 

ja helt enig, hva man bruker fritiden sin til er opptil den enkelte.

 

Og alle burde akseptere det....

 

Men folk som skriver dritt om wow har i mange tilfeller lyst å spille det selv, men har ikke resurser eller kanskje ikke får låv fordi foreldrene har lest noen artikkler om WoW avhenngighet.

 

Ufattelig feil jeg greide å utrykke meg i den tråden..

 

Vet jeg har tråkket ganske i salaten nå :blush:

 

Men kan vi begynne å diskutere desktopen han sin..

Lenke til kommentar
Ber om unnskylding for at jeg var så eplekjekk i den tråden  "/

 

 

ja helt enig, hva man bruker fritiden sin til er opptil den enkelte. 

 

Og alle burde akseptere det....   

 

Men folk som skriver dritt om wow har i mange tilfeller lyst å spille det selv, men har ikke resurser eller kanskje ikke får låv fordi foreldrene har lest noen artikkler om WoW avhenngighet.

 

Ufattelig feil jeg greide å utrykke meg i den tråden..

 

Vet jeg har tråkket ganske i salaten nå :blush:

 

Men kan vi begynne å diskutere desktopen han sin..

8614303[/snapback]

Wow... Det var fint sagt. Kudos til deg.

Lenke til kommentar

Hadde dette for en stund siden, hvorfor? Fordi jeg var lei av standard windows look vel. "å du spiller for mye WoW!" Okay? Tror jeg har brukt mer tid på windows for å være ærlig, og siden jeg spiller windowed så det mye bedre ut da også. Husker ikke helt hvordan det var med iconer og slikt men men.

 

Helt grei style syns nå jeg. Men ifølge en meget rar person er det vist geekete å ville ha noe annet enn standard Windows stilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...