macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Etter litt fundering, så syns jeg Carpene er penest også Go for it!Og vis bandmedlemmene denne topicen! 8605709[/snapback] Selvfølgelig skal de få se den:P selv vil jeg gå for carpene jeg også
greiven Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Freezing Point ut høres bra ut, i og med at dere gjør soloer. Og ta et etternavn minner meg om Dænsebænd.
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Freezing Point ut høres bra ut, i og med at dere gjør soloer. Og ta et etternavn minner meg om Dænsebænd. 8607489[/snapback] hahaha...Dænsebænd! det får det vel egentli bare gjøre for min del, så lenge det ikke er danseband vi faktsik spiller:P
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Hva med Carpene baklengs? <_< Eneprac... 8608487[/snapback] haha...Kreativt
Gjest Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Min rangering:1. Freezing Point 2. Carpene 3. Firefly Alternative forslag: Zero Below, Capona, Firephant Strengt tatt betyr navnet fint lite. U2 hadde sikkert blitt slaktet som et fjortissnavn, og det samme gjelder Feedback og The Hype som de kalte seg før de endte opp med U2. Nirvana, Green Day, Pink, Paperboys, U2, JR Ewing... Alle "dårlige" navn (og et par har også dårlig musikk ). 8606747[/snapback] U2: A type of spy plane used by the United States. Bono explained once that U2 grew out of thoughts of interactivity with the audience.... as in 'you too.'
Snurreleif Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hva med Carpene baklengs? <_< Eneprac... 8608487[/snapback] haha...Kreativt 8608622[/snapback] ja ikke sant? edit: tenkte bare jeg skulle være litt orginal med tanke på posts før her Endret 14. mai 2007 av NiXx
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Hva med Carpene baklengs? <_< Eneprac... 8608487[/snapback] haha...Kreativt 8608622[/snapback] ja ikke sant? edit: tenkte bare jeg skulle være litt orginal med tanke på posts før her 8608672[/snapback] ingen dårlig idé
NikkaYoichi Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg funderer litt på hvordan i all verden dere funker som ett band når dere ikke klarer å bli enige om hva dere skal hete engang:) Hvordan blir dere enige om hvem som skal være lead vocal, hvordan tekstene skal være og alt mulig annet? Navnet burde jo være det letteste å bli enige om?
E-wok Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Carpene, helt klart! Edit- Skjønner egentlig ikke helt hvorfor Firefly i det hele tatt er med... Endret 14. mai 2007 av E-wok
Scotty Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hvordan uttaler man Carpene egentlig? Sier jeg det på norsk så høre det ut som om det er karpene(fisken) i den dam, elns. Sier jeg det på engelsk, høres det ikke engelsk ut.. Må man si det på en fransk måte?
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Jeg funderer litt på hvordan i all verden dere funker som ett band når dere ikke klarer å bli enige om hva dere skal hete engang:) Hvordan blir dere enige om hvem som skal være lead vocal, hvordan tekstene skal være og alt mulig annet? Navnet burde jo være det letteste å bli enige om? 8609234[/snapback] Jeg er lead vocal sammen med ei anna jente:P ingen av de andre har sang.kunnskaper..jeg skriver tekstene alene... Joda, vi funker fett sammen! veldig godt samspill på den fronten, men det gjelder ikke bandnavnet...
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Hvordan uttaler man Carpene egentlig? Sier jeg det på norsk så høre det ut som om det er karpene(fisken) i den dam, elns. Sier jeg det på engelsk, høres det ikke engelsk ut.. Må man si det på en fransk måte? 8609705[/snapback] Ja, du må si det 100% fransk! carpenn sier man, med skarring på r'en.
ponnikos Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes ikke Firefly høres så leimt ut, men det er sikkert fordi jeg liker Anekdoten så bra og de har en sang som heter Firefly. Carpene høres en del hakk bedre ut. Freezing Point bør unngås. Hvordan blir dere enige om hvem som skal være lead vocal, hvordan tekstene skal være og alt mulig annet? Navnet burde jo være det letteste å bli enige om? 8609234[/snapback] Nei? Bandet mitt har brukt et helt år nå på å bli enige om navn, mens arrangering av musikken blir vi enige om på flekken, eventuelt etter et par gjennomganger. Og ikke alle arrangementene våre er like lettfattelige ^^
macciato Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Skrevet 14. mai 2007 Jeg synes ikke Firefly høres så leimt ut, men det er sikkert fordi jeg liker Anekdoten så bra og de har en sang som heter Firefly. Carpene høres en del hakk bedre ut. Freezing Point bør unngås. Hvordan blir dere enige om hvem som skal være lead vocal, hvordan tekstene skal være og alt mulig annet? Navnet burde jo være det letteste å bli enige om? 8609234[/snapback] Nei? Bandet mitt har brukt et helt år nå på å bli enige om navn, mens arrangering av musikken blir vi enige om på flekken, eventuelt etter et par gjennomganger. Og ikke alle arrangementene våre er like lettfattelige ^^ 8610226[/snapback] Bra noen fatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå