Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om klærne er hvite eller svarte har egentlig ikke så mye å si for meg. Stilen kan fortsatt se helt lik ut. Det kommer an på hva slags type klær du snakker om, og hvilke design-detaljer som preger plaggene.

Når det gjelder scene og emo så mener jeg å si at klærne er akkurat samme type klær bortsett fra en liten fargevariasjon, og det er ikke nok til å kalle det to forskjellige stiler.

Faktisk så synes jeg ikke det er forsvarlig å kalle emo for en egen stil heller, jeg bare liker å gjøre det fordi det er å gjøre litt narr av de som bruker dem, ved å båssette dem innenfor emo-båsen, som i mine øyne er negativt. Jeg vil egentlig kalle det en modernisert 80-talls populærmote. Med innslag av maksimalisme og keltisk/norrønt preg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva i allverden er det som er norrønt med emo?!

Haha, hvem er det som påstår det?

Faktisk så synes jeg ikke det er forsvarlig å kalle emo for en egen stil heller, jeg bare liker å gjøre det fordi det er å gjøre litt narr av de som bruker dem, ved å båssette dem innenfor emo-båsen, som i mine øyne er negativt. Jeg vil egentlig kalle det en modernisert 80-talls populærmote. Med innslag av maksimalisme og keltisk/norrønt preg.
Skrevet
Hva i allverden er det som er norrønt med emo?!

Haha, hvem er det som påstår det?

Takk :]

Fortsett diskusjonen her.

Skrevet (endret)

Er det lov å reklamere for egen blogg på den måten? :O

Jeg forstår ikke hvorfor eksamenstider betyr at man kan se ut som en dass når man er på lesesalen.

Endret av thrice
Skrevet

90 % av eksamenskandidatene hadde på seg joggebukse under eksamen i dag. Det er ikke veldig verre å ha eksamen enn det er å være på forelesninger, så det er en merkelig trend.

Skrevet

Det er behagelig. Hvem bryr seg vel om hva man kler seg i når man sitter på en eksamen? Det viktigste er at det er behagelig og at man føler seg vel. Foreslår at vi lar det ligge da dette kan utarte seg til joggebuksediskusjon igjen, der blir vi aldri enige uansett.

Skrevet
Bare lurer...

Hva syns dere joggebuksehatere ser styggest ut av : 2 str. for stor jeans som er nede på knærne med splitta åpen, eller joggebukse?

Det første. Er da grenser for hvor mye man kan mislike joggebukser, men værre enn gangsterstil er det IKKE! :tease:
Skrevet

Det eneste jeg ikke liker å se er gansta-style og bimbo-style.

Bimbo-style, var litt hjemmelaget, men dere skjønner sikkert hva det er. Fjortiser under en tykk skorpe av brunkrem og sminke. Det kaller jeg stygt...

Skrevet

2 str for store jeans er da hvertfall ment for å gå med ute. Joggebukse er til trening og hjemme. Men jeg hadde heller holdt meg inne, enn å gå ut med det nevnte.

Skrevet
jo, jeg tror vi alle har blitt enige om at joggebukser er noe man kun skal bruke hjemme, samme som med pysjamas buksen. :)

:p

Ja fyfaen! Det ser så tåplig ut når noen går med pysjamas-bukse ute.. Man ser alltis den samme i tillegg; Björn Borg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...