Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årets festivalstil.... Hunter-støvler, seiljakker og sidecuts. Skulle nesten ikke tro at det gikk at så mange tilfeldige folk har akkurat de samme klærne og hårsveis.

Skrevet

Etter min mening. Igjen, etter MIN MENING(!), så er det åpenbart at han ikke har peiling på hverken mote eller stil, når han blottlegger magen for å spille på sex for å se bedre ut. Jeg synes stilen er helt forkastelig og skulle ønske flere av disse hadde klart å kle på seg litt.

Skrevet

Ganske naivt å tro at fyren har gått ut slikt da, og er det virkelig en stil? Kan ikke huske å ha sett noen som går slikt ute hvertfall :)

Alliha: Men det forklarte også litt ;)

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Uten å framstå som sjalu, så vil jeg påstå at det ikke er vanskelig å ha pack å "vise fram" når man veier 60 kg ...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ganske naivt å tro at fyren har gått ut slikt da, og er det virkelig en stil? Kan ikke huske å ha sett noen som går slikt ute hvertfall :)

Halvparten av småripsa på Hove gikk rundt slik... Den andre halvparten gikk med seiljakker.

Hovefestivalen burde i grunn nevnes under stil jeg ikke liker å se (festivaldeltagerne altså). Følte mer jeg var på besøk hos min gamle ungdomsskole i Bærum enn på en festival. Jeg absolutt ikke fan av noe typisk hippefestivalstil, men jeg syns ikke det er nødvendig å ta på seg sleiken og Helly Hansen-jakken i solskinner der heller. Det blir litt feil.

Endret av Jules Winnfield
Skrevet

Halvparten av småripsa på Hove gikk rundt slik... De andre halvparten gikk med seiljakker.

Hovefestivalen burde i grunn nevnes under stil jeg ikke liker å se (festivaldeltagerne altså). Følte mer jeg var på besøk hos min gamle ungdomsskole i Bærum enn på en festival. Jeg absolutt ikke fan av noe typisk hippefestivalstil, men jeg syns ikke det er nødvendig å ta på seg sleiken og Helly Hansen-jakken i solskinner der heller. Det blir litt feil.

Ja, det var mye hipstere der, men så ikke så mye til seiljakkene. Bare når det regnet, noe som er naturlig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...