Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fordra strikk nede ved buksa.

BTW: Store klær må ikke bety "gangster," det er vanlig innen ski/snowboard stil.

Vel, det er meninga at store klær innen ski skal bety gangster..

Skrevet

Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg?

Litt teit spørsmål. Det er da bedre å bade med hette enn å ikke bade i det hele tatt!

Skrevet

Men sett bort ifra det: Hva faen? Hvorfor gidde å bade i det hele tatt, om det er hva du er nødt til å ha på deg?

Litt teit spørsmål. Det er da bedre å bade med hette enn å ikke bade i det hele tatt!

Nei. Skal det bades skal man ikke ha klær på seg.

Skrevet

Det er jo et helt annet prinsipp..

In what way? Det dekker hele kroppen det også (så og si) og det er laget av samme stoff. Eneste grunnen til at gutta klager her er pga. det religiøse aspektet.

Nei, jeg er ikke muslim.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Du bader ikke vanligvis i våtdrakt, bare om du skal drive såpass lenge, eller i såppas kaldt vann at du trenger beskyttelse. En burkini må brukes uansett om de tar en dukkert i bassenget ved hotellet i Tyrkia eller om de skal svømme seg en tur i Mjøsa. Det ER forskjell.

Våtdrakt har en praktisk funsjon, badeburkaer har ikke.

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Mitt forsvar: Jeg er oppdratt naturist, uten at det nødvendigvis betyr at jeg går naken i hybelen og bader naken på huk.

Men uansett, skal det bades skal det være i badeshorts/bikini/badedrakt eller uten noe som helst. I mine øyne ihvertfall. Å ha pakken sin dinglende fritt i frisk luft går aldri av mote :)

Forresten, for de som lurer på hva seneste "rave" mote er har vi svaret her:

http://www.youtube.com/watch?v=fDr8g-nrsTs

Overraskende normalt!

Endret av lokeland
Skrevet (endret)

Ravemoten består altså av random t-shirt/singlet og random bukser. Hmm jeg hadde forventet mer neon og andre syke ting.

Fucfact: Den store cruisebåten de viser ca. 27sek inn i filmen har jeg vært på.

Endret av Mchansern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...