Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Folk som kler seg så det er tydelig at de vil ha oppmerksomhet når det gjelder å være "rebelsk".. dvs. emoer, hip hopper stil, jenter i skikkelig utfordrende klær..

Virker så despo etter oppmerksomhet at det er latterlig :roll:

jo, også mannfolk i dameklær.. sorry, men jeg blir bare skikkelig irritert av å se sånne dragqueen mannfolk som tripper rundt på høye hæler med overdrevnt sminke og tennissokker i bh'n..:hrm: spesielt de med sånn typisk bitchete oppførsel *snap girlfriend* .. ÆSJ! :mad:

Endret av Melisma
Skrevet

Den "nye" gangsterstilen er jævlig, ordentlige gangstere har penger og dress. Ikke stygge klær fra Kubus og Hennes og Maurits.

Skrevet
Den "nye" gangsterstilen er jævlig, ordentlige gangstere har penger og dress. Ikke stygge klær fra Kubus og Hennes og Maurits.

Så sant, så sant.

Skrevet

Jeg liker ikke den maksimalistiske stilen som flere ser ut til å ha uten at de vet det.

For eksempel så jeg en kar idag, han hadde på seg:

-Slitte olabukser

-Gult belte med stygg ubetydelig beltespenne

-Mørkegrønn t-skjorte med rød logo på

-Åpen skjorte med beige/hvitt/sort rutemønster

-Hvite joggesko

-Rayban aviators

Dette ser kanskje ut som et skrekkeksempel i tekstformat, men ute i virkeligheten så er det så altfor vanlig. Nesten 70 prosent av gutter bruker en sånn stil nå. Det er nesten som vi er inne i en ny hippiebølge.

Skrevet

Siste skudd til stammen for å holde buksene tighte nederst er visst å bruke teip (svart/gjennomsiktig). Var et par stykker på skolen min som brukte det. Fy faen så stygt.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...