Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lisseslips og Alexander Rybak.

Æsj, ja! Nå som han har kjøpt seg på Aker Brygge, kommer jeg vel til å se han OFTE! Kvalmt

Bra han flyttet fra Nesodden, da får du slite med han i steden for meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Jonas.: Haha, prikken over i'en at han "sagger".

Edit: LOL, jeg skulle akuratt til å poste det bilde, fkm.

Endret av Slettet+987123897
Skrevet

På listen over ting jeg ikke liker kan man legge til nude lips. Jeg synes ikke det er pent på folk som ikke får det til (flertallet), og jeg synes ikke en gang at det er særlig fint på folk som får det til.

Skrevet (endret)

steike.. Her var det mye stygt! Glad jeg ikke finner noe som ligner meg her inne.

Edit: fant ikke noe bilde å bidra med..

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Flere steder hvor det plutselig har tatt av med beige chinos? ser stadig vekk flere og flere gutter med det må, midt på vinteren.

Skrevet

Lol, bor du i en hule SML? Beige chinos har da tatt av for lenge siden, hvertfall i de litt mer sentrale delene av landet!

Skrevet

Vel, når det har vært populært over alt ellers i landet ganske lenge nå er det jo nærliggende å tro at du bor i et eller annet utkantstrøk.

Skrevet

Skal ikke se bort ifra det.. dårlig formulert i første omgang av meg, men spørsmålet gjenstår. Er det mer vanlig med beige chinos om vinteren enn sommeren der hvor du bor?

Skrevet
Vel, når det har vært populært over alt ellers i landet ganske lenge nå er det jo nærliggende å tro at du bor i et eller annet utkantstrøk.

Hvorfor svarer du ikke på meldinger? :(

Det har da ikke noe å si om du bor i utkantstrøk, en drabantby eller midt i sentrum, chinos har da vært her i årevis!

Skal ikke se bort ifra det.. dårlig formulert i første omgang av meg, men spørsmålet gjenstår. Er det mer vanlig med beige chinos om vinteren enn sommeren der hvor du bor?

Vår/sommer selvfølgelig, men det går på vinteren også. Du må bare tenke på at det ikke er så lurt å gå med knall grønn bukse midt på vinteren, det ser bare feil ut mtp. på årstid.

Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på meldinger? :(

Hvilken melding? Tror mobilen min er litt mongo :s

Skrevet
Ikke screwdriver altså? Det er veldig fjortis det også :p

Ahh, den mixen hørtes jævlig god ut!

Ferdigknyttet slips, bukseseler med clips, for stor skjorte og BELTE!

post-126487-1264964100_thumb.jpg

Screwdriver kan du få billig av meg. Det er vondt det. Aloe Veraen er fantastisk god. Så hvis du er i Sverige en gang, kjøp Midori på polet (det er enten utgått eller bestillingsvare i Norge) og prøv å lage. Oppskrift finner du på Aperitif sin "Bartender".

Er vel, tatt fra hodet;

2cl Midori

2cl Bacardi Limon

2cl Sourmix (jeg kjøper ferdig på Ica/Maxi/Ultra)

Sprite

"Dæsj" limejuice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...