Gå til innhold

Crackdown eller Saints Row?

Kaeso

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Begge er jo veldig artige, men eg veit ikkje heilt om eg skal gå for Crackdown. Har prøvd begge demoane en del, og liker egentlig begge veldig godt, men ser for meg at Saints Row har litt lenger levetid?

Har tenkt å kjøpe ett i dag, og det andre huker eg inn når det går litt ned i pris.

Edit: Skriveleif

Endret av taase1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville mest gått for Saints Row siden det er mye lenger levetid på det enn Crackdown, og er mer man kan gjøre på det og ikke minst det er online multiplayer på det sånn at når du har spillt gjennom singelplayer delen så kan kose deg med multiplayer delen etter ..elle før og får den slaks skyld. Crackdown er kult det også men det er ikke så lang singleplayer på det, og det kan bli fort ensformig pluss at det er ikke noe online multiplayer på det.

;)

Skrevet

Hos meg var det i alle fall slik at Saints Row hadde lengre levetid.

Gikk lei Crackdown etter 15-20 timers spilling, og det er ikke veldig mye for et sandkassespill.

Skrevet

Saints Row multiplayer suger jo balle, dårligste forsøket på multiplayer i et slikt spill jeg har sett. Gå for Crackdown du, er også kommet nye DLC som gjør det enda kulere og mye mere morro å spille gjennom igjen. Spilt det mye mer enn Saints Row, Saints Row blir det samme om og om og om igjen, noe som også er med Crackdown, men i Crackdown er det hvertfall morro.

Skrevet (endret)
Crackdown får jo litt lenger levetid dersom du får en Halo 3 beta invite da ;)

8594799[/snapback]

Men det var jo bare de første Crackdown-utgavene som hadde med Halo 3 Beta. Tror ikke du finner noen i butikkene nå som har det..

Endret av E-wok
Skrevet
...og det kan bli fort ensformig pluss at det er ikke noe online multiplayer på det.

;)

8594632[/snapback]

Synes Crackdown var mer intens moro, men ikke over så lang tid som SR.

Det er online på Crackdown. Skjerpings! (bare 2, for så vidt).

Skrevet
Crackdown får jo litt lenger levetid dersom du får en Halo 3 beta invite da ;)

8594799[/snapback]

Men det var jo bare de første Crackdown-utgavene som hadde med Halo 3 Beta. Tror ikke du finner noen i butikkene nå som har det..

8594827[/snapback]

Det gjør du faktisk. :thumbup:

Skrevet

Alle har dt ;)

Skrevet

Ville heller kjøpt Crackdown (eller det var vel det jeg gjorde). Det er faktisk ganske gøy å leite etter orbs etter man har fått alle kreftene osv...

:)

Skrevet

8594827[/snapback]

Det gjør du faktisk. :thumbup:

8594857[/snapback]

Alle Crackdown-covere jeg har sett har hvertfall skrytt av at det følger med Halo 3 beta invitasjon :)

8595208[/snapback]

Alle har dt ;)

8595223[/snapback]

Okei okei.. Tok visst feil der. :p

Skrevet

Vanskelig valg. Saints Row er veldig GTA, så kanskje eg heller skal vente på Grand Theft Auto 4, og kose meg med Crackdown i mens. Ganske gøy å hoppe fra hustak til hustak, men kor lenge det er gøy for tida vise.

Skrevet
Det høres ut som en plan. Så kan eg få med meg Tatungen fra Komplett i samme slengen.

8595703[/snapback]

Det er også et godt valg. Akkurat kjøpt meg 32" Tatung TVen, og er storfornøyd :)

Skrevet

Gleder meg som ein unge til å spille Oblivion og Gears of War på den nye TV'en. Sitte på en 28" eldgammel TV no, og har aldri sett 360 på HDTV.

5000,- for TV og spill, det er en bra deal det! :thumbup:

Skrevet

Historie er jo totalt fraværende i Crackdown, kortvarig glede rett og slett. Skal børste støv av spillet når Halo3-betaen kommer da.

Saints Row derimot, har en god historie og mye artig å finne på, solid sandkassespill tvers i gjennom. Det skal sies at Crackdown er et mer teknisk perfekt spill enn SR mtp framerate (og drawdistance?)

Egentlig synes jeg SR er bedre, men mtp Halo3-betaen og at Saints Row 2 er under utvikling er kanskje Crackdown et bedre valg, hvertfall før Halo3-betaen er over :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...