Gå til innhold

Kunne tenke meg jobb.


Anbefalte innlegg

Er tretten år og kunne trenge noen ekstra kroner til ny pc. Lurer på om noen vet om noen firmaer eller lignende som trenger hjelp i nærheten av ullevål/bjølsen ommerådet? Takk på forhånd. :)

 

 

PS: jeg sitter ikke barnevakt for personer jeg ikke kjenner av sikkerhetsmessige grunner.

Endret av Yitih
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Nå i sommerferien trenger butikker ofte feriehjelp med å sette varer ut i butikken, tømme flaskeautomaten, etc. Du kan høre i de forskjellige butikkene og levere ditt navn og nummer - og kanskje de tilbyr deg sommerjobb.

Lenke til kommentar
Nå i sommerferien trenger butikker ofte feriehjelp med å sette varer ut i butikken, tømme flaskeautomaten, etc. Du kan høre i de forskjellige butikkene og levere ditt navn og nummer - og kanskje de tilbyr deg sommerjobb.

8591385[/snapback]

 

takk. burde egentlig klart å tenke ut det selv men, jaja. thanks anyway :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Yitih sier noe der, det er et reelt problem.

Mange utlendinger søker med et norsk navn ellers er dem kjangseløse i noen bedrifter. Teit men fakta.

8609111[/snapback]

 

Tenk på de bedriftene som utelukkende søker utenlandske navn for å fylle kvoten sin.

De vraker folk med norske navn - Eller utenlandske navn som har byttet til mer norske navn.

Lenke til kommentar
Yitih sier noe der, det er et reelt problem.

Mange utlendinger søker med et norsk navn ellers er dem kjangseløse i noen bedrifter. Teit men fakta.

8609111[/snapback]

hehe. jeg bare måtte påpeke det for nicket mitt høres jo utenlandsk ut. ikke det at jeg mener at det er noe galt i å være fra utlandet, men rasisme er et problem. ville ikke at det skulle skape problemer for meg iogmed at jeg ber om jobb her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Tenk på de bedriftene som utelukkende søker utenlandske navn for å fylle kvoten sin.

 

Hvilken "kvote" snakker du om her?

8637373[/snapback]

 

Stat og kommune har som målsetning å gjenspeile befolkningen gjennom alder og nasjonalitet.

Lenke til kommentar

Er det en kvote? Det der blir litt søkt for meg. Det er ingen bedrifter, verken private, kommunale eller statlige som må ansette norske borgere med utenlandsk avstamming i dag. Eneste er at statlige selskaper har forpliktet seg til å invitere minst en slik på intervju ved intervjurunder.

Endret av gorber
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Er det en kvote? Det der blir litt søkt for meg. Det er ingen bedrifter, verken private, kommunale eller statlige som må ansette norske borgere med utenlandsk avstamming i dag. Eneste er at statlige selskaper har forpliktet seg til å invitere minst en slik på intervju ved intervjurunder.

8637835[/snapback]

 

Målsetning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...