Gå til innhold

Hvor mange lag er det du holder med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Til dere som heier på lag i andre land,er dere på særlig av kampene? Møtt noen av spillerne?

 

Skjønner ikke hvordan dere kan ha et elskeforhold til en klubb som spiller så langt unna,er for meg noe helt uforståelig. Man kan jo ikke ha et fnugg av klubbfølelse når du bare sitter foran tven og hører resultatet og ser målene,og det er det.

 

 

Nei si det! Man kan ha mange forskjellige grunner, de fleste med røtter i barndommen. For min del er grunnene til at jeg er United supporter mange:

1: Første fotballkamp jeg noensinne så på tv: Man Utd - Newcastle (2-1)

2: Første landskamp jeg noensinne så på stadion: Norge-Ungarn (Solskjær putta vinnermålet, og etter kampen traff jeg Henning Berg).

3. Pappa er United supporter.

4. Møtte Solskjær på flyplassen på vei til min første United kamp.

5. Første fotballdrakt: 96/97 modell Man Utd (20 Solskjær)

6. United var det laget som fikk mest spalteplass i aviser og tv da jeg begynte å interessere meg.

7. Onkelen min fikk enorme mengder supporterutstyr fra United gjennom jobben.

P.S. Som 8-åring så jeg Liverpool tape 2-0 for Rosenborg på Ullevaal.

 

Slike grunner sitter ofte igjen hos mange og er en utløsende faktor for hvilket fotballag du interesserer deg for. Dessuten hvis ingen interresserte seg for andre lag enn sit eget lokale tippeligalag, ville sportsdiskusjoner blant venner blitt betydelig kjedeligere.

 

 

skjønner absolutt spørsmålet og for de fleste "gjennomsnitlige suporter" er nok det riktig.

 

setter opp en liste som multekrem:

 

1: den første drakta jeg fikk var united drakt: nr 20 solskjær 1997/98-modell

2: pappa heiet på liverpool, derfor valgte jeg rivalen (så jeg eventuelt kunne erte han hvis united vant kampen)

3: united var laget som spilte den beste fotballen på den tiden (de gjør de fortsatt)

4: de hadde en nordmann (solskjær, som på den tiden var min favorittspiller)

 

 

 

og til det om man har vært på kamper og/eller møt noen av spillerne:

1: jeg ser på hver kamp på tv

2: har sett en kamp på old trafford: 4-1-seieren mot wigan i fjor. møtte ronaldo, ferdinand, anderson og evra etter kampen.

Lenke til kommentar

Viking FK og Liverpool. Viking er selvfølgelig først, siden jeg er født og oppvokst som siddis. Heier på liverpool fordi jeg besøkte anfield stadion når jeg var mindre, og da var det liksom bare naturlig å begynne å heie på dem :p

 

Andre lag jeg liker: Bayern Munchen, PSV, laget som spiller mot barcelona og juventus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...