Gå til innhold

Hvor mange lag er det du holder med?


Anbefalte innlegg

Leeds og Bodø Glimt :w00t:

 

Jeg har forøvrig diskutert ganske heftig med en fyr som hevder han er fan av Tromsø, Bodø Glimt, og Stabæk. Dette kom til overflaten etter at Stabæk vant gullet og jeg etterlyste noen som kjente en fan av Stabæk. Personlig mener jeg det er useriøst å heie på flere enn ett lag i hvert land (sett bort fra små lokale klubber). Vedkommende har også tatt pause i å heie på Newcastle på grunn av den turbulente situasjonen rundt Keegans avgang.

 

Jeg mener at å heie på flere lag er som å bruke gardering på tippekupongen, sjansen for å gjøre det bra øker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inter Milan

AC Milan

Roma

Juventus

Barcelona

Valencia

Real Madrid

bayern München

Schalke 04

Hoffenheim

Olympiakos

Phanathinaikos

Fenerbache

Lyon

Marseille

Stabæk

Brann

Vålerenga

Rosenborg

Tromsø

Ham-Kam

Ajax

PSV

Chelsea

manu

pool

Arsenal

Hull

 

Og mange flere :)

 

Slike personer burde henrettes.

 

RBk og Arsenal!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er supporter av Liverpool og Viking. Liverpool er det mest lidenskapelige for meg, mens Viking er naturlig ettersom det er lokallaget. Har sesongkort på Viking stadion, drar over til Liverpool så ofte jeg kan og har råd. :)

 

Jeg er også glad i spansk fotball og ser mye La Liga, og sympatiserer der med Atlético Madrid. Kan langt ifra kalle meg en supporter, men en sympatisør. Det påvirker meg ikke om Atleti taper, men jeg holder alltid med dem i kamper jeg ser. Den sympatien har mye med Fernando Torres (fulgte med han og Atletico lenge før han gikk til Liverpool) og Lúis Garcia å gjøre, men ble bare forsterket etter å ha besøkt Madrid og Vicente Caldéron tidligere i år, veldig hyggelige folk. :)

 

Men ja. Liverpool er laget mitt, Viking er mitt hjemlige lag og jeg har et sympatilag.

Lenke til kommentar

Du holder jo helt klart med lokallaget ditt. Så er det jo blitt sånn at vi har ett Engelsk lag å. For meg er det blitt Brann og United. De som har ett lag her, og ett lag der gjør har jeg lite til overs for.

 

Selv om Engelsk fotball holder høyere nivå en norsk fotball, blir lidenskapen for Brann mye sterkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...