Gå til innhold

Ytelse med 8800gts 320mb


Jlona

Anbefalte innlegg

Hvem sier at jeg leter etter disse defektene, dette er mer en "in your face" ting for meg som ødelegger for innlevelsen. Det blir litt som å si at en spennende CGI film ikke trenger AA, det er bare å ikke se den mer enn en gang.

Men er det virkelig meg og mitt problem med aliasing defekter som irriterer folk her eller er det rettferdiggjørelse av et kjøp ovenfor seg selv det virkelig dreier seg om? Dette begynner uansett å bli latterlig.

8601354[/snapback]

Hehe, jeg merker FORT vis ikke AA står på. Selv om jeg har 20 fiender oppe i fjeset mitt.

 

Edit1:leif

Edit2: Kan jo begrunne hvorfor, dette er fordi hele bildet blir grumsete og uklart ved kanter. Man kan tydelig se "trappeffekten"

Endret av Megern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem sier at jeg leter etter disse defektene, dette er mer en "in your face" ting for meg som ødelegger for innlevelsen. Det blir litt som å si at en spennende CGI film ikke trenger AA, det er bare å ikke se den mer enn en gang.

Men er det virkelig meg og mitt problem med aliasing defekter som irriterer folk her eller er det rettferdiggjørelse av et kjøp ovenfor seg selv det virkelig dreier seg om? Dette begynner uansett å bli latterlig.

8601354[/snapback]

 

 

:!:

Slapp av.

Var nå mest på kødd da, men hvis du tenker på MITT kortkjøp og rettferdiggjørelse av det, MÅ jeg bare si at jeg er SVÆRT fornøyd, og det værste er at jeg skal ha et til :devil:

Lenke til kommentar
Du får ikke kjørt LOTRO på Ultra Detail med 8800GTS 320mb i 1920x1200 oppløsning og 8xAA for å si det sånn. Har prøvd selv.

 

Nå er det dog ikke nødvendig i mine øyne med 8xAA på 1920x1200 res..men men..

8603117[/snapback]

 

hehe nettopp man trenger ikke så høy oppløsning eller aa. så hva er visten å kjøp et dyrere kort når man ikke trenger de. så lenge kortet jeg har klarer 1600x1200 med 4 aa og 16 af så er jeg fornøyd i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Du får ikke kjørt LOTRO på Ultra Detail med 8800GTS 320mb i 1920x1200 oppløsning og 8xAA for å si det sånn. Har prøvd selv.

 

Nå er det dog ikke nødvendig i mine øyne med 8xAA på 1920x1200 res..men men..

8603117[/snapback]

 

hehe nettopp man trenger ikke så høy oppløsning eller aa. så hva er visten å kjøp et dyrere kort når man ikke trenger de. så lenge kortet jeg har klarer 1600x1200 med 4 aa og 16 af så er jeg fornøyd i hvertfall :)

8603875[/snapback]

 

 

Endelig noe fornuftig :thumbup:

Lenke til kommentar
Man trenger ikke, man trenger ikke. Hva med å snakke for seg selv?

 

LOTRO er et spill der aliasing virkelig er merkant og jeg kjører det selv med 16xCSAA og ser klar forskjell fra 4xAA i 1680x1050.

8605810[/snapback]

Jeg kan ta call of duty 2 som et eksempel, trenger AA der også. Men husker ikke hvor mye, men jeg merker fort om det ikke er AA med i bildet, selv på 1680x1050 som jeg har selv. Dette blir nesten bare mer og mer OT :wee::dontgetit:

Lenke til kommentar
Man trenger ikke, man trenger ikke. Hva med å snakke for seg selv?

 

LOTRO er et spill der aliasing virkelig er merkant og jeg kjører det selv med 16xCSAA og ser klar forskjell fra 4xAA i 1680x1050.

8605810[/snapback]

 

du bruker vel forstørellses glass da :) mulig du ser litt forskjell. men det er såå lite...man merker mest forskjell fra 0 til 4xaa. men er hver sin smak selfølgelig. men jeg ser ingen vits i så mye aa.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
du bruker vel forstørellses glass da :) mulig du ser litt forskjell. men det er såå lite...

Igjen med å fortelle andre hva dem trenger og hva dem ser og ikke ser. Jeg sier at jeg ser en klar forskjell.

8606698[/snapback]

Er enig i at man ikke skal sitte å diktere. Det er veldig personlig hva forskjellige folk foretrekker.

Lenke til kommentar
du bruker vel forstørellses glass da :) mulig du ser litt forskjell. men det er såå lite...

Igjen med å fortelle andre hva dem trenger og hva dem ser og ikke ser. Jeg sier at jeg ser en klar forskjell.

8606698[/snapback]

 

ok, greit, skal være enig at du vet best hva du ser forskjell på. men da syns jeg nesten synd på deg siden du da må bruke enorme summer på skjermkort for å kjøre 16x aa hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...