Gå til innhold

3000 kr til overs, hva burde jeg bruke de på?


Anbefalte innlegg

Jeg er i en nokså unik situasjon at jeg plutselig fikk 3000 kr til overs (mer lønning enn forventet) og har lyst til å kjøpe meg noe jeg kan ha det moro med. F.eks. en PSP. (Ikke DS, det har jeg hatt.)

 

Kan noen andre komme med noen forslag til litt ordentlige ting jeg kan kjøpe meg?

 

:!: :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan invistere de i meg?

da kan ivvertfall jeg få det morro :p

 

Eller

Ny mobiltelefon

klær

sko

pc hvis du slenger i litt til

oppgradere pc-en.

 

Eller så kan du jo bare stikke til byen, og se rundt. da finner du nok noe, eller se rundt på div nettbutikker. Der pleier jeg å kaste bort mine penger.

Lenke til kommentar

forsåvidt godt forslag, men jeg tenkte egentlig å holde meg slik at jeg har penger til overs, og ikke gå i underskudd, noe et spontankjøp av PS3 hadde gjort. Også har jeg PS2 og er gal etter bilspill. Så det blir nok PS3 etterhvert, men da må det komme noen skikkelige bilspill først. (GT5, osv)

 

Takk for forslaget!

Lenke til kommentar

Akkurat nå, i din situajon ville jeg kjøpt billetter til Metallica-konserten. Ville nok godt med 1500 kr på den. Det er også flere konserter å dra på, alt etter hvordan musikk du hører på. Du kunne også dra på en festival. Der er det jo mange forskjellige konserer og jeg tipper at 3000 vil holde.

Lenke til kommentar
Siden du er vill etter bilspill burde du kjøpe et ordentlig sett ratt og pedaler til PC, så sant det er der du spiller bilspillene da :DLogitech G25

 

ELLER så kan du gjøre som jeg ville gjort, tatt en tur på polet :D

8594272[/snapback]

 

Jeg har Driving Force Pro, og klarer meg fint med det med det første.. :)

 

Nå har jeg forøvrig kjøpt meg en Nakamura Comp XT sykkel, til 3000 kr. Og jeg har følelsen at det var et meget godt kjøp. Den har Deore XT utstyr hele veien og virker solid, selv om jeg er skeptisk til sykler i denne prisklassen. Den skal nå bare brukes til jobb og tur-sykling da. Tråden kan da anses for avsluttet, da det ikke finnes 3000 kr til overs lengre. :p

 

Takk for alle forslagene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...