Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bestilte min den 20.6, men tok et hakk billigere prosessor og bestilte heller den 03.7. Jeg kunne hatt min nå! :cry:  :cry:

Når sendes 3. parti?

9016839[/snapback]

Hvorfor så dum at du bestilte om igjen? Hvorfor sendte du bare ikke en mail og ba dem om å bytte CPU på bestillingen du allerede hadde inne? :nei:

3 parti er nokså usikkert, tipper mot slutten av juli.

Btw: Jeg kjører til Ålmli og henter den selv på mandag. :tease:

Skrevet

Bestilte med ..., vista 64 ultimate ...

9016387[/snapback]

Bestilte du med installering av os? Det tar nok litt lenger tid. Hvis ikke sender de den vel i morra eller på mandag...

9016419[/snapback]

Nei, bestilte ikke med innstallering av os, det klarer jeg fint selv, dessuten skal jeg ha dualboot med xp32bit, er det ikke en fordel å installere xp først?

Skrevet
Nei, bestilte ikke med innstallering av os, det klarer jeg fint selv, dessuten skal jeg ha dualboot med xp32bit, er det ikke en fordel å installere xp først?

9016962[/snapback]

Etter min erfaring er det en del enklere å legge inn xp først, ja.

Skrevet
Litt Off-topic, men er det like lett å innstallere Vista som XP? Alt fra å fikse partisjoner, størrelse på disse, osv?

9017014[/snapback]

Jeg synes det er lettere å legge inn vista....flere innebygde drivere. Ellers er det vel innstallasjonen omtrent lik bare ny innpakning.

Skrevet

Vræææl!

Bestilte 10. juni og det står fortsatt under behandling.... De BØR bygge den nå altså :mad:

Vel vel... De sa at de skulle bygge den neste uke, men håper de bare tulla, og at de bygger den nå.

Skrevet
Jeg bestilte min IFL90+ 13.06

Har ikke fått noen mail om at den er sendt eller noe annen tekst enn "under behandling" når jeg ser på nettbutikken.

Bestilte samme dato, min står også fortsatt "under behandling".
Skrevet
Da er vel jeg sist i køen.

Men over til noe annet: Hvordan er kvaliteten på IFL90(+)? Er den billig eller solid?

9017223[/snapback]

Kan den ikke være begge deler?

Skrevet

Han mener vel kanskje om deisnget/byggekvaliteten virker billig. Altså iform av for eksempel utførelse, om det er brukt billige materialer, om pc-en ser billig ut osv. En PC kan være billig selv om det er brukt solide materialer. Akkurat som en åc kan være dyr og billige materialer er brukt.

I Compal IFL90's tilfelle ville jeg tro at byggekvaliteten er ganske god og over gjennomsnittet. Men som dinside-omtalen sa er den kanskje litt vel "myk"/bøyelig der man har håndleddene.

Skrevet

INNLEVERT POSTTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S

Yay :)

Skaffet meg Lost Planet nå, blir gøy å se hvordan det spillet er i dx10. Alt er klart, skaffet meg CoD2/Armed Assault/[Oblivion/Stalker/.../.../...], er klar til å spille litt når jeg får den :p Har crappe pc, så slike spill går ikke bra på min pc.

Skrevet (endret)

Kult bruktbilen! :thumbup:

Skal du kjøre Vista eller XP? (Wopsi, så nå at du skulle teste i DX10, og det har jo bare Vista :innocent: )

Om du skal kjøre XP så MÅ du fortelle hvordan ytelsen er. I alle fall i Stalker og Oblivion, for de har jeg :roll:

Eller fortell det uansett du :p

Endret av mks1001
Skrevet
Kult bruktbilen! :thumbup:

Skal du kjøre Vista eller XP? (Wopsi, så nå at du skulle teste i DX10, og det har jo bare Vista :innocent: )

Heh, skal ha Vista Ultimate, får håpe det går pent i de andre spillene også.

Skrevet

Refresh- "under behandling", Refresh- "under behandling", Refresh- "under behandling", Refresh- "under behandling"... Da er den her neste uke! :(

Slik kunne jeg fortsatt i evigheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...