Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

misunnelig som bare det nå.. Håper min blir sendt i dag også, men er kanskje litt langt bak i køen for at det skal skje? Bestilte min ifl90+ 27.06

Skrevet

8. Juni

WXGA 1280x800 blank skjerm (glare)

2.00GHZ 4MB Cache

120GB SATA 5400RPM 2.5"

4GB (2 x 2GB)

9-celler 7200mAh XL (batteritid ca 5 timer)

Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon

Skrevet

Husker ikke når jeg bestilte, men en gang tidlig/midten av Juni med følgende specs:

2.0 GHz Intel Core 2 Duo T7300

160GB 7200RPM 2.5" Harddisk

4GB 667MHz DDR2 RAM

1GB Intel Turbominne (Robson)

WSXGA+ 1680*1050 (Matt skjerm)

9-cellers 7200mAh XL (batteritid ca 5 timer)

Skrevet

Skulle legge til noe på ordren min og fikk svar:

"Hei.

Jeg må legge dette som ny ordre, da PC er gått til bygging nå."

Baaaaaanzaaaaaaaaai! (Japansk for: "hurra")

Skrevet

Fikk mail fra Multicom om at 200 gb hardisken jeg hadde valgt ikke var tilgjengelig så jeg valgte 160 gb...Dette er vel et tegn på at de kanskje har begynt å bygge IFL90+? :w00t:

Skrevet (endret)

Bestilte 07.06 med samme oppsett som snorre bortsett fra at jeg har 2gb ram. Den er nå sendt og ble registrert i åmli klokka 15.21. Regner med at resten av dere også kan bruke sporingsnummeret deres nå.

Så var det bare å vente på at pc'en tar turen innom kristiansand før den kommer hit til arendal.... :dribble:

Edit: Bestillte forresten med seagate momentus 7200.2 etter å ha lest flere tester der de kom best ut av vanlige 2,5" hdd'er.

Endret av n0b0dy
Skrevet

Yes da, sporingsnummeret er endelig blitt aktiv. Da er det bare å følge spent med på turen fra Åmli til Bergen. Hvor i landet ligger egentlig Åmli?

Skrevet

Jeg bestilte min IFL90+ 13.06

Har ikke fått noen mail om at den er sendt eller noe annen tekst enn "under behandling" når jeg ser på nettbutikken.

Bestilte med høyeste oppløsning - matt, 160gig hd, 2x1024minne, bluetooth, vista 64 ultimate ekstra-turbo-minne-dings osv.

Skrevet (endret)
Yes da, sporingsnummeret er endelig blitt aktiv. Da er det bare å følge spent med på turen fra Åmli til Bergen. Hvor i landet ligger egentlig Åmli?

9016373[/snapback]

1 - 1 1/2 times kjøring nord for arendal.

EDIT: Ny link til åmli

Endret av n0b0dy
Skrevet
Jeg bestilte min IFL90+ 13.06

Har ikke fått noen mail om at den er sendt eller noe annen tekst enn "under behandling" når jeg ser på nettbutikken.

Bestilte med høyeste oppløsning - matt, 160gig hd, 2x1024minne, bluetooth, vista 64 ultimate ekstra-turbo-minne-dings osv.

9016387[/snapback]

Bestilte du med installering av os? Det tar nok litt lenger tid. Hvis ikke sender de den vel i morra eller på mandag...

Skrevet (endret)

Min IFL90+ ble sendt fra Åmli 15:21 i dag. den skal sendes til Kolbotn som er ca 10 min unna Oslo. Når vil jeg få den tror dere?

Endret av Sindre14
Skrevet
Min IFL90+ ble sendt fra Åmli 15:21 i dag. den skal sendes til Kolbotn som er ca 10 min unna Oslo. Når vil jeg få den tror dere?

9016678[/snapback]

Her er en liste over hvor lang tid det tar med servicepakke. Hentet fra hjemmesidene til posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...