Gå til innhold

1.0003 patch ute for S.T.A.L.K.E.R.!


Anbefalte innlegg

Kom ut ny patch for Stalker et par dager siden! Mange vet sikkert dette men den er ikke å finne på Stalkers offisielle nettsted ennda, men du kan laste den ned via her: http://techreport.com/onearticle.x/12441

...Eller her: http://stalker.filefront.com/file/STALKER_...ide_Patch;78884

Merk at det er forskjellige versjoner for om du har installert 1.0001 fra før av eller ikke. Har du det, så trenger du ikke starte på nytt denne gangen!

 

Readme:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-= 1.0003 May 8, 2007 =-

 

Saved games.

Saved games from 1.0001 version will work with 1.0003 version.

 

Connectivity.

Connecting to the server will be possible only if the host's version of the game is the same as yours.

 

 

The patch addresses the following changes:

 

* Added some textures of certain objects (for technical purposes).

* Added console command 'sv_listmaps' to view the list of maps queue.

* Added the support for additional mouse buttons (now they can be bound to certain actions).

* Fixed bugs with player's character health bar in Multi-player.

* Fixed the crash upon making the screeshot to a saved game.

* Fixed the bug with standing dead bodies upon connecting to the game.

* Fixed inventory items placing system (Free for all and Team play modes).

* Fixed the enumeration of the game's version.

* Fixed the crash with using Numpad in some localizations.

* Fixed the crash on the level "Military warehouse".

* Fixed the crash in dialog with Professor Sakharov on the Yantar level.

* Fixed the storyline task "Meet with the Guide", now you can get it by searching Ghost's corpse.

* Fixed the bug with NPCs spawning in front of the player.

* Fixed the A-life reaction time. Now A-life spawns new NPCs more seldom. Also NPC movement speed is decreased when NPC are on different level then the player.

* Binary files are now compiled with large address aware flag that supports up to 3GB address space (relevant for Windows VistaT users).

* Added the possibility to record/play the camera fly-around ('demo_record'/'demo_play' commands). Now Stalker is ready for benchmarks.

* Fixed aspect ratio 16/9. Now the owners of the widescreen displays will have the benefit from greater viewing radius.

* Fixed various crashes with dedicated server.

* The network packets have been merged. This will make the ping reduce twice or more.

* The correctness of map name is now verified when changing the map using the console.

* Fixed the dragging of dead bodies by monsters.

* Now dumps will be saved upon the game crashes.

* Fixed the patching system for all localizations.

* Fixed the problem with the exceedingly long players' names.

* Fixed textual problems for 16/9 video format.

* Fixed game freezing upon trying to connect to a different version.

* Fixed binocular Spectator crash.

* Fixed non-existent grenade launcher firing.

* Fixed players turning invisible when reduced to a minimal amount of health.

* Fixed pre-selected skin not allowing for player spawn.

Endret av Sneerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg installerte spillet sto det at jeg ikke kunne installere det fordi jeg hadde allerede 1.0001. Må jeg virkelig reinstallere spillet?

8586146[/snapback]

Du mener når du installerte patchen?

Sikker på at du installerte den riktige for din versjon av spillet da? Hadde ingen problemer med installasjon selv.

Lenke til kommentar

Jeg sliter fortsatt litt med stabilitet i spillet.. spillet liker ikke at jeg trykker ESC for å save.. da kræsjer det rett til desktop..

har ikke prøvd mer enn en gang, ble litt irritert..

er i army warehouses tror jeg, og der begynte ustabiliteten i 1.0001.. fikk ikke lov å save der.. gikk helt perfekt helt til jeg kom dit (skulle utrydde noen usynlige slemminger i en forlatt by)

noen som har samme problem?

 

kjører forresten Vista business, nvidia 7800gt, amd3700, 2gb ram og creative audigy2zs. temp eller overklokk er ikkeno problem (standard klokk og cpu temp 40, nb 46, gpu 46, system 37)

 

 

litt synd, dette er et av de mest sjarmerende spillene jeg har spilt..

Lenke til kommentar
Større fil - mer er blitt fikset på :)

8594179[/snapback]

 

Større fil trenger ikke nødvendigvis bety at mer er blitt fikset på. Det spørs på HVA dem har fikset. Om det er stabilitet og småbuggs i spillet er det ikke sikker dem trenger mange så mange linjer med kode liksom ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Større fil - mer er blitt fikset på :)

8594179[/snapback]

 

Større fil trenger ikke nødvendigvis bety at mer er blitt fikset på. Det spørs på HVA dem har fikset. Om det er stabilitet og småbuggs i spillet er det ikke sikker dem trenger mange så mange linjer med kode liksom ;)

8594772[/snapback]

 

Jo, du har vel egentlig rett i det :)

Lenke til kommentar

Har problemer med noen stygge "artifacts" som jeg kaller det iallefall, når jeg spiller.. egentlig ganske så med en gang jeg har loada gamen. Men det _Må_ grunnes at skjermkortet er for varmt.. (godt over 80 grader). Uansett, greit med en patch som fikser en god del ting, takker :)

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar
Prøvde både Techreportlinken og den andre - de skulle jaggu ha betaling for å starte nedlasting.

Om du vil slippe unna registrering og betaling hos de andre skittstedene, gå heller her

8633220[/snapback]

Da tror jeg du trykte på noe feil, for jeg må iaffal ikke betale noe for å laste ned på noen av linkene. Men det er ikkeno stress, fordi nå er tilgjenelig overalt på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...