Sepo Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Morsk bonde dass........ :-? eller: MokkaBønneDans... :wink: Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med: Mange banale Diseksjoner Mango Banan Druer eller? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Hva med:Noen dårlige forslag eller? Ikke :wink: Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Massive Ballistic Destruction? Når det er sagt vil jeg vel egentlig anbefale den vanlige metoden; først finne på hva klanen skal hete, så lage forkortelsen. Dessuten er det ikke morsomt å gjøre narr av andres problemer. Selv om Minor Brain Disfunction vel ikke brukes som diagnose lenger, kan det være litt sårt for mennesker som er berørte... Kanskje du er berørt av AD/HD? det høres sånn ut, alle sammen, jellyfish har AD/HD og jellyfish, du skriver er det ikke morsomt å gjøre narr av andres problemer., syntes det er ganske morsomt jeg, haha Lenke til kommentar
ygo Skrevet 26. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2003 Massive Ballistic Destruction? Når det er sagt vil jeg vel egentlig anbefale den vanlige metoden; først finne på hva klanen skal hete, så lage forkortelsen. Dessuten er det ikke morsomt å gjøre narr av andres problemer. Selv om Minor Brain Disfunction vel ikke brukes som diagnose lenger, kan det være litt sårt for mennesker som er berørte... Kanskje du er berørt av AD/HD? det høres sånn ut, alle sammen, jellyfish har AD/HD og jellyfish, du skriver er det ikke morsomt å gjøre narr av andres problemer., syntes det er ganske morsomt jeg, haha Og du lider av? Total mangel av hjernefunksjon`? Lenke til kommentar
Thomasen Skrevet 18. april 2003 Rapporter Del Skrevet 18. april 2003 Du trenger ikke ha noe det står for bare du kaller deg Glenn etter nicket! hmm...Men da er det sikkert ikke så mange som joiner. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 major/maximal body damage Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 "Manic Banana dildos" Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 7. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2003 hva med disse: Mamma bæsjer daglig mongo bad dudes multi brown dawgs mange brune dildoer :wink: menner biter deg meg bad dawg middle bad days marked both (of) dem mange bistygge damer multi banale dingoer mega bangers (from) denmark medium brain destroyers mammas billige drikker gadd ikke mer.... horfor ska dere ha MBd ??? hmm..ett til; mercedes benz dudes Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Minimal Brain Dysfuncion elns.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2003 Jævla bumping, denne tråden skrev jeg for leeegne siden, da jeg spilte cs Nå er jeg IKKE cs nerd, spiller kun litt for gøy, pluss at jeg er med i den råeste klanen, #hw.no Lenke til kommentar
haakka Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Mamma Betalte (for) Drittmaskinen Mannys Bitches Died Mamma Blør Daglig Matte Brunost Dansketur er mange ord som begynner på mbd, men kanskje den sykdommen MBD kan være et tips? husker ikke hva det fulle navnet er nå.. trur det er Minor Brain Dysfunction... mbd = minimal brain disfunction. eller i dette tilfellet maXimal brain disfunction Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2003 Har ingenting å bety, dere er vel eide uansett Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 Melkesjokolade- Brune Djevler Mige- Blære- Damer Molested Bad Donkeys Mc. Bøg (in the) Drive- through (Litt søkt kanskje...) Monkey Business Dixie- chicks Masturbating Bitchslapped Degenerates More Boys & Disco Musearm Brus & Dassbesøk Momma's Broken Darlings Musa til Bestemor Duck Mamma, jeg Bæsja på Dassrullen Medisterkakens Bløte Deig Massacred Before Dinner Make Bondevik Disappear Male Bunnies Dirt- cheap Minimal Bullseye Damage Mad Bullet- wasting Desperados Mister Ben Dover Melke- Bart Det er tingen (...) Ehm... nåja... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2003 Menn Bæsjer Flere ganger(?) Daglig Lenke til kommentar
Zig Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Mean Blaster Dudes...? Mye rart her... :o Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Artig spørsmål egentlig, etter som jeg en gang for mange herrens år siden startet en cs-klan som hette [MBD]. Den gangen valgte vi enkelt og greit at det skulle stå for Maximum Brain Damage... Dette var for mange år siden og har med årene blitt ikke så rent lei av disse barnslige klannavnene... Men det kan hende dette er barre meg.. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 13. september 2003 Rapporter Del Skrevet 13. september 2003 mbd kan st for Maximun Brain damage Lenke til kommentar
Peviz Skrevet 16. september 2003 Rapporter Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har startet en cs klan som SKAL hete MBd, men jeg hvet ike hva det skal stå for! Forslag? øy din dust! MBD ER ALLEREDE EN CS-KLAN DA ! (det står for Må Bare Drepe) 1 kompis av meg er medlem i den way to go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå