Gå til innhold

Hjelp til nymobil mellom 1000 og 2000 kroner


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell): Ja, samma hvordan

-GPRS: (Ja/nei).

-EDGE: (Ja/nei)

-Email klient:(Ja/nei).

 

 

Form:

-"vanlig"

-Vekt: 200 gram

-"Støt/sprut/støv-sikker":

 

Skjerm:

Farge-/ikke fargeskjerm.

-Størrelse på skjerm: Nesten allspisende

-Touchscreen: nei

 

Pris:

Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense).

Med abonnementsbinding): nei

Hvis med abbenoment, hvilket?

 

Diverse:

-Merke: Misliker nokia, ellers er det fritt fram

-Kamera: Ja. Autofokus er en ting jeg har lyst på, men kan droppe ved en ellers bra telefon.

-Videokamera: Ja

-Symbian: Samma

-Infrarød port: Samma

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: uviktig

-Minnekort?: Ja

-MP3: Ja

-Radio:

-UMTS:

-Triband:

-wLAN:

-Batterilevetid: Hvis alle andre krav er tilfredstilt så er høy batteri levetid ønskelig.

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? I dag brukes den mest til ringing og sms, mye fordi alt annet er umulig å gjøre på den nåværende telefonen

 

Det jeg har sett litt på er se k750i, k610i og se k550i, men jeg er åpen for all mobiler i prisklassen.

Endret av bleak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvis du trenger 3G så er jo Nokia 6300 uaktuell. Jeg har hatt Nokia 6233 i 10 måneder og brukt 3G et par ganger. Noen ganger viser det seg at ringemønsteret ikke forandrer seg selv om produsentene putter ny teknologi inn i mobilene. Det viser seg at både 3G og MMS er lite brukt, og det har sannsynligvis sammenheng med kostnadene for disse tjenestene.

Lenke til kommentar

Det var faktisk Tippeligakamp jeg brukte 3G til, jeg også. Var ute i båt og MÅTTE bare ha med meg kampen. Det fungerte stort sett fint, med et par brudd i løpet av kampen. Man får jo ikke med seg de aller minste detaljene på mobil-TV (ikke så lett å se om det var offside eller ei), men man har jo lyd og får med seg det kommentatorene sier. Egentlig utrolig at det går an.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...