Gå til innhold

Age of Conan, hvilken class vil du spille?


Hvilken klasse vil du spille i AoC?  

557 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse vil du spille i AoC?

    • Priest of Mitra
      46
    • Scion of Set
      10
    • Druid of the Storm
      21
    • Bear Shaman
      27
    • Barbarian
      78
    • Assassin
      79
    • Ranger
      61
    • Guardian
      35
    • Conqueror
      37
    • Dark Templar
      32
    • Herald of Xotli
      31
    • Demonologist
      26
    • Necromancer
      51
    • Lich
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller egentlig mer og mer mot Asssassin nå. Eventuelt Ranger, men jeg føler jeg vet minimalt om den klassen; satser på at TTH kommer med noe om det. Hvis noen vet noe utover at de bruker buer/armbrøst, har fokus primært på å gjøre skade på avstand, og at man kan se over skulderen for presisjonsskyting - del gjerne (med mindre det bryter en NDA eller to :>). Håper bare at disse ikke blir klassene alle leetkidsene velger, hadde vært greit å slippe det stigmaet...

 

Edit: Jeg ble visst bønnhørt: http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...amp;postcount=3

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Heller egentlig mer og mer mot Asssassin nå. Eventuelt Ranger, men jeg føler jeg vet minimalt om den klassen; satser på at TTH kommer med noe om det. Hvis noen vet noe utover at de bruker buer/armbrøst, har fokus primært på å gjøre skade på avstand, og at man kan se over skulderen for presisjonsskyting - del gjerne (med mindre det bryter en NDA eller to :>). Håper bare at disse ikke blir klassene alle leetkidsene velger, hadde vært greit å slippe det stigmaet...

 

Edit: Jeg ble visst bønnhørt: http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...amp;postcount=3

 

Er en bra og ganske ny video av ranger her

 

 

Der bruker han melee som 2 hånds sverd, samt 1hånds og skjold utenom buen som sikkert er hoved våpen

Lenke til kommentar
Necromancer blir nok tingen for meg hvis jeg kjøper spillet (Noe som jeg tror jeg gjør ... trenger å få fokus vekk fra wow).

 

Jeg spilte alltid Necromancer i Diablo2, så kanskje jeg får noen nostalgiske øyeblikk :)

 

Jeg håper virkelig man slipper alle "fjortissene"... Det var en av tingene som ødela litt av wow-miljøet for meg. Heller lage et pokemon mmo spill til dem :)

 

 

GIEF!

 

Guardian skal jeg være. liker feite våpen:)

Endret av saimon
Lenke til kommentar
Druid of the storms/stormcaller + Scion of Set = Tempest of set.

 

Når og hvor ble dette kjent egentlig? HER står det jo fortsatt Druid of the Storm.

 

Tror jeg skal være Druid of the Storm/Tempest of Set. Eller Barbarian eller ranger... Akk, jeg får vel bestemme meg når jeg sitter og skal lage character.

Lenke til kommentar
Ah, takker for svar. Men nå som klassen blir kalt "Tempest of Set", betyr det at det bare er Stygians som vil få denne priest-klassen? Aquilonians hadde jo Druid of the Storm, så jeg håper de også får denne nye presteklassen for jeg vil ikke være Stygian :p

 

Hmm, du sier noe der... men siden det er Set i navnet er det nok bare Stygian som kan være den klassen. Men da er det vel bare å ta en titt på Bear Shaman, de har jo en del druid aktig i seg de og.

 

Men jeg vet ikke noe om det der 100% sikkert, jeg vil bare anta at det er bare Stygia folk som kan (og vil) tilbe Set.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Alle rasene har sin egen priest:

 

Bear shaman = cimmerian

Priest of Mitra = Aqulonians

Tempest of Set = Stygian

 

http://www.wikiaoc.com/Cimmerians

 

Står der (foreløpig) at Cimmerians kan ha Priest of Mitra og Bear shaman. Hvis det er slik at de kan ha to presteklasser, velger jeg å ikke gi opp håpet om en aquilonsk "Tempest of Set"... var forbanna keen på det med lyn og tornado, men vil ikke være stygian :p

 

Men sannsynligvis er vel Tempest of Set reservert Stygians, så da får jeg få ut aggresjonen ved å velge barbar og kappe hode av dem :)

Lenke til kommentar

Har begynt å lene mer og mer mot en melee class, sannsynligvis Barbarian eller Guardian. Liker å soloe en del, så for meg er det viktig at karakteren min duger bra alene. Regner med at alle klasser vil gjøre det greit alene, men sitter inne med en følelse av at barbaren kanskje vil være en bedre solo-klasse enn guardian... er det noe i dette? Barbaren vil jo gjøre mer skade og dermed drepe fortere + at han kan slå på flere folk samtidig noe som gjør opp for at han ikke tåler så mye som guardian. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...