Gå til innhold

Spørsmål ang. oppløsning og hdd valg på Dell9400

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Driver nå og leter etter erstatter for min stasjonære pc, og reger vel med det blir en 9400 fra Dell. En venn av meg har netopp fått den og den virker jo generelt sett grei.

Men lurer på om noen kan poste screenshot av Skrivebordet sitt med 1440*900 og 1920*1200, slik jeg får se en sammenligning. Er igrunn oppløsningen det står på, klarer ikke bestemme meg, 2000kr mer for 1920oppløsning da med TrueLife.

Så er det hdd, hva mener dere? (regner med det kommer en del forskjellige meninger her) Bør jeg be dem hive inn en 7200rpm disk? Har ikke noe stort behov for mye lagring sånn sett, blir det krise kjøper jeg ekstern.

Pcn vil blir brukt helt "vanlig",surfing,musikk,film og kanskje litt spilling i ny og ne.

Tror heller ikke jeg kan vente på eventuelle nye modeller, da min stasjonære takket for seg.

Endret av Harribo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: Dette ble bare vas.... Har bildene klar og alt, men får ikke lagt til vedlegger... så d får vente litt... :(

1440x900.JPG

1920x1200_48880.JPG

Skyndtet meg tilbake til 1920x1200! Grøss!

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Oh, vært ypperlig om du kunna fått slengt inn ett SS senere ja, må nesten bestille i morgen tror jeg..Blir smågal uten pc.

2 små ekstraspørsmål: Noen som har erfaringer med routerane man får kjøpt på Dell?

Og er det noen som kan slenge inn noen bilder av Inspiron pc'er med karbon deksel man får kjøpt til den ?

Edit : BUMP

Endret av Harribo
Skrevet

Jeg har selv en inspiron 9400. Veldig fornøyd. Jeg har også 1440 x 900 skjermen. Synes den er perfekt til mitt bruk, som tilsvarer ditt pc bruk :p Noen vil selvfølgelig si at det er en alt for liten oppløsning, men med tanke på at det er allerede en 17" skjerm føler jeg at jeg får plass til akkurat det jeg trenger. Får ikke lastet opp noe bilde, men husker jeg også var nysgjerrig, for og si det enkelt, om du forstår meg da :p du får plass til 10 windows ikoner vertikalt. Så sånnsett synes jeg høyden er mere enn grei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...