Gå til innhold

HP lanserer nye bærbare


Anbefalte innlegg

Jeg bruker en HP TC1100. Reiser rundt hele dagen med den på jobb og jobber ofte veldig lange dager. Den får virkelig kjørt seg! Er virkelig imponert over hvor solid den er. Det har gått med en 2-3 harddisker, forøvrig har den vært perfekt, jeg er svært fornøyd med HP.

 

Tror jeg må ha den Tablet'n i artikkelen. Stygg men, det får gå. Ser ikke av spec'ene i pdf'en hvor lang tid den kan brukes før den må lades, men jeg håper virkelig det er lenger enn TC1100'n for den varer ikke lenge. Det står 1.8" 4200RPM Pata disk, det frister ikke veldig. Håper det er SSD disker å få kjøpt løst med tid og stunder. Er SSD diskene å få med Pata eller finnes det bare sata varianter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Businessmodeller brukes vanligvis inne på kontoret/møterommet. F.eks. når jeg sitter på terrassen utendørs når det er sol vil enhver laptop bli ubrukelig. Dessuten vil jeg mye heller bare sitte og se på når barna leker enn å trykke på en datamaskin.

8576685[/snapback]

nå siktet jeg ikke til terrassen akkurat :D , men reisevirksomhet
Lenke til kommentar
"BrightView er rett og slett kontrastbelegg" Er dette det "fantastiske" belegget som på arket glinser like mye som i virkeligheten? :p  Kan bare ikke skjønne denne trenden med at nye pcer skal ha så glinsende skjermer med innsynsvinkel lik null.

8574542[/snapback]

 

Da tviler jeg på at du har prøvd dette. Har selv en nx9420 med 17" BrightView skjerm, og kommer aldri til å gå tilbake. Det er bare sinnsykt digg å jobbe på. Jobber som konsulent, og det er ikke få kunder/andre konsulenter som har kommet bort for å se på "den fantastiske skjermen".

8576095[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva dette kontrastbelegget er jeg. Men jeg har på følelsen at de reklamerer med slike fancy benevnelser på glinseskjermer. Har en HP Pavilon dv2130ea nå, og her ser det meget bra ut, helt til man beveger seg litt for mye opp, ned, ut, inn, tilsides frem eller tilbake. Dette er selvfølgelig ikke bare glinsebellegget sin skyld, men den dårlige innsynsvinkelen.

Lenke til kommentar
Bare synd at HP har sliti med bra holdbarhet på noen av modellene sine før, så jeg vet ikke om jeg har lyst på HP igjen!

8573755[/snapback]

Hvilke modeller sikter du til?

8574722[/snapback]

 

Tenker på zd7000 serien, min brant rett og slett opp(God knows why) har flere venner som jobber med 3d og film på disse som har problemer i lange baner med zd7000 serien.

 

Men etter litt lesing skal jeg ha HP 8710w:

 

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF...41-3355679.html

 

Denne modellen er leketøy for voksne :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sitter fortsatt på en 3 år og 3 mnd gammel nw8000 som arbeidslaptop. Transportert omtrent hver eneste arbeidsdag. Aldri vært på service!! Kun skiftet batteri en gang. Men når verden snur seg mot Vista, så blir det nok en 8710w i løpet av året :) Har den like lang holdbarhet, så får HP nok en stjerne av meg for business laptoper.

Endret av opresterud
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har sendt to henvendelser til HP i løpet av den siste måneden for å finne ut når 8710 kommer, men har ikke fått noe svar. Har sendt forespørselen via skjemaet på nettsiden, slik de vil ha det, og nå tror jeg faktisk jeg dropper hele HP hvis det viser seg at kundeservicen er så HåPløs!

Lenke til kommentar
Har sendt to henvendelser til HP i løpet av den siste måneden for å finne ut når 8710 kommer, men har ikke fått noe svar. Har sendt forespørselen via skjemaet på nettsiden, slik de vil ha det, og nå tror jeg faktisk jeg dropper hele HP hvis det viser seg at kundeservicen er så HåPløs!

9371534[/snapback]

 

GNT sier 06.09 på 8710p og w, bortsett fra 8710p GC102EA#ABN (Vista Business) som har 14.09.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...