Gå til innhold

Ansette en koder


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Meg samt 3andre jobber for tiden med et seriøst stort prosjekt men trenger en php, html, ajax osv koder. En som kan kode websider fra topp til tå. Så er det noe jeg lurer på. Hvor mye burde man ta betalt for en relativt stor jobb. F.eks, om vi skulle ansatt en koder til biip.no for og kode alt på nytt hvor mye burde vi betale da?

 

Er ikke sikker på om dette er rett forum men fant ikke så veldig mye annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det vi skal er ikke og lage noe for fjortiss verden =) Det finnes det nok av. Dette er vell litt mer nyskapende et satsings prosjekt. Men og bla opp 15.000,- er ikke noe problem. Men, jeg har lite peiling på priser rundt dette teamet.

Lenke til kommentar

Jeg vet ihvertfall at hvis du skal ansette et etablert firma til å gjøre det, kommer de til å foreslå rundt 100-150 000 kr, avhengig av hvor lang tid prosjektet vil ta.

 

Nå er det ikke det du spurte om, men det var bare et forslag.

 

Jeg har laget et enklere dynamisk system for et norsk firma, som jeg fikk 13 000 kr for, og det var ikke så utfordrene. Så hvis det er middels vanskelig ville jeg tippe rundt 20 000.

Lenke til kommentar

Ok, vi ønsker jo helst og få med oss en fast koder som er villig til og tjene noen kroner på sikt. Men som sagt er nok det nok ikke bare og "finne" noen. Vedkommende må jo nesten ha den samme troa på prosjketet som oss andre. Men er åpen for flere innspill. :)

Endret av Finnduz
Lenke til kommentar

Tror anslaget til ronny-andre er mer i det kostnadsleiet du må tenke på hvis du skal betale noe for å gjøre jobben (uten f.eks. å betale noen i eierandeler).

 

15000 rekker ikke lenge. Hvis vi regner på en veldig lav timespris på 300,- så rekker ikke 15000 til mer enn 50 timers arbeid. Med planlegging, design og koding så kommer man ikke så langt på den tiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror anslaget til ronny-andre er mer i det kostnadsleiet du må tenke på hvis du skal betale noe for å gjøre jobben (uten f.eks. å betale noen i eierandeler).

 

15000 rekker ikke lenge. Hvis vi regner på en veldig lav timespris på 300,- så rekker ikke 15000 til mer enn 50 timers arbeid. Med planlegging, design og koding så kommer man ikke så langt på den tiden.

8568413[/snapback]

 

Er ikke 300kr en ganske så høy timepris da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...